Gebruikersnaam word niet geacepteerd
+2
Nathy
asilverwolf
6 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Gebruikersnaam word niet geacepteerd
Veel forum bleken last te hebben dat leden die zich aan melden last hebben van het bericht dat hun gebruikersnaam al bezet is. Maar als ze in de gebruikerslijst het er niet bij staat.
Ik heb even op het engelse forum na gevraag en er bleken problemen te zijn met security dingen. Als het goed is het nu opgelost. Als mensen er nog last van hebben meld dat even dan geef ik dat daar even aan.
Ik heb even op het engelse forum na gevraag en er bleken problemen te zijn met security dingen. Als het goed is het nu opgelost. Als mensen er nog last van hebben meld dat even dan geef ik dat daar even aan.
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Gebruikersnaam word niet geacepteerd
Ja dat heb ik ook al eens gehad
Laat de leden hun gebruikersnaam dan veranderen hé
Laat de leden hun gebruikersnaam dan veranderen hé
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
meestal zetten ze er een punt achter maar dat was irritant voor admin en leden.
Dus hopelijk is het nu niet opgelost
Dus hopelijk is het nu niet opgelost
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb er dus problemen mee ik krijg het gewoon niet opgelost
Vaak is het zo , als ze de melding krijgen dat ze alsnog gewoon zijn geaccepteerd
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
> Verplaatst naar Algemene vragen!
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Activeringsmail van nieuwe leden word niet meer verzonden naar me
» gebruikersnaam/wachtwoord niet goed
» Ik word bedreigd door iemand die mijn forum wil DDos en Wat nu ???? ik ben bang
» mijn gebruikersnaam weet ik niet meer wat nu te doen?
» Gebruikersnaam > In gebruik?
» gebruikersnaam/wachtwoord niet goed
» Ik word bedreigd door iemand die mijn forum wil DDos en Wat nu ???? ik ben bang
» mijn gebruikersnaam weet ik niet meer wat nu te doen?
» Gebruikersnaam > In gebruik?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: