Vraagje index pagina
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Vraagje index pagina
Hoi, ik ben bezig om een forum te maken, en ik heb al op verschillende forums gezien dat dingen als seizoen, linkpartners enzo gewoon op de index pagina staan. Heeft iemand een idee hoe dit moet? Want ik zou het graag willen voor mijn forum.
Al vast bedankt!
Al vast bedankt!
Laatst aangepast door Julya op di 21 feb 2012 - 16:57; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Vraagje index pagina
beheerderspaneel > Modules > Portal management
zet show the portal op ja
ga dan naar onderen en druk op structure.
Daar kun je standert dingen toevoegen.
Wil je er een zelf maken (voor seizoen bijvoorbeeld) Druk je op create a widget
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja, maar kan dat dan ook op de index pagina? Zoals hier: http://ahopelessprayer.actieforum.com/
Want dat is wat ik zoek zegmaar.
Want dat is wat ik zoek zegmaar.
dat is mogelijk. Maar dan heb je wel kennis nodig van html. Je kunt de templates aan passen door html.
Dan ga je naar dispaly (scroll je helemaal naar benede. Daar staat een vak templates in het menu) dan klik je op de naam van de pagina die je wilt veranderen. dan krijge allemaal stukken waar de pagina is opgebouwt.
en dat moet je het gedeelte voor de zijkant hebben. Ik weet niet welke het is maar dat kun je uitproberen
Dan ga je naar dispaly (scroll je helemaal naar benede. Daar staat een vak templates in het menu) dan klik je op de naam van de pagina die je wilt veranderen. dan krijge allemaal stukken waar de pagina is opgebouwt.
en dat moet je het gedeelte voor de zijkant hebben. Ik weet niet welke het is maar dat kun je uitproberen
-
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Idd een leuk idee, ik volg dit even mee misschien dat iemand dit weet
wat ik heb gekeken bij Display maar ik kom er niet uit
wat ik heb gekeken bij Display maar ik kom er niet uit
Je kunt ook in je beheer naar modeles gaan dan naar forum widget manage ment daar klik je ja aan en dan heb je dat ook aan de zijkant van het forum .
Dank je wel Coby daar heb ik wat
Weet jij toevallig ook als je een portaal op zet hoe je de middenpagina gevuld krijgt ?
Weet jij toevallig ook als je een portaal op zet hoe je de middenpagina gevuld krijgt ?
asilverwolf schreef:beheerderspaneel > Modules > Portal management
^voor de portal
-
Ja Asielwolf die widget daar ben ik achter
maar het is die middenpagina waar ik nu op doel
hij geeft een topic van mijn forum en daar kan ik niets in wijzigen althans ik doe het niet op de goede manier
maar het is die middenpagina waar ik nu op doel
hij geeft een topic van mijn forum en daar kan ik niets in wijzigen althans ik doe het niet op de goede manier
-
_topic gesloten-
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Widgets Index pagina weg
» Vraagje over index tekst
» Omgesprongen (Index) begin pagina
» Letter op de Index pagina mega groot
» forum start niet op met index pagina
» Vraagje over index tekst
» Omgesprongen (Index) begin pagina
» Letter op de Index pagina mega groot
» forum start niet op met index pagina
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: