Subforum
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Subforum
Wat is een subforum?
Als je normaal een topic opend krijg je bijvoorbeeld het volgende te zien:
Als je op een topic klikt kom je direct bij de berichten van leden enzo.
Maar ik wil wil dat als je op het topic klikt dat je nog een lijst met dingen krijgt.
Dus:
Catogorie 1 (klik erop)
dan kom je bij een nieuwe lijst met catogorieën.
En dan kun je kiezen uit het topic dat je wilt lezen of waar je wilt posten!
Hopelijk is het duidelijk!
Als je normaal een topic opend krijg je bijvoorbeeld het volgende te zien:
Als je op een topic klikt kom je direct bij de berichten van leden enzo.
Maar ik wil wil dat als je op het topic klikt dat je nog een lijst met dingen krijgt.
Dus:
Catogorie 1 (klik erop)
dan kom je bij een nieuwe lijst met catogorieën.
En dan kun je kiezen uit het topic dat je wilt lezen of waar je wilt posten!
Hopelijk is het duidelijk!
Laatst aangepast door George op ma 30 jan 2012 - 16:07; in totaal 1 keer bewerkt
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Subforum
aardig simpel. ga naar de pagina waar je de forum's aan maakt. klik op het + achter het forum waar je anderen forum's wil.
zet dan bij Beheerderspanneel > display > Indexpagina > Structure and hierarchy en dan de middelste van de tweede rij
zet dan bij Beheerderspanneel > display > Indexpagina > Structure and hierarchy en dan de middelste van de tweede rij
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hmm.. maar nu als ik dit heb gedaan, klopt het wel hoe ik het wil maar ziet het er opeens heel raar uit...???
Kijk maar naar de screens:
Nou dan klik ik dus op: De eerste verdieping
en kom ik bij dit:
Dus bij Bezweringen hoort eigenlijk het ronde rondje te komen, en bij de eerste verdieping hoort het perkament te komen...
Is dat mogelijk, of doe ik wat verkeerd!?
Kijk maar naar de screens:
Nou dan klik ik dus op: De eerste verdieping
en kom ik bij dit:
Dus bij Bezweringen hoort eigenlijk het ronde rondje te komen, en bij de eerste verdieping hoort het perkament te komen...
Is dat mogelijk, of doe ik wat verkeerd!?
George- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
je doet gewoon iets verkeerd.
als goed is horen dat de zelfde te zijn. je hebt icon's voor het forum. Dat zijn dus alle forum (waar je topic in aan kun maken)
Je kunt forum's en topic wel een anderen icoon geven maar daar blijft het bij
als goed is horen dat de zelfde te zijn. je hebt icon's voor het forum. Dat zijn dus alle forum (waar je topic in aan kun maken)
Je kunt forum's en topic wel een anderen icoon geven maar daar blijft het bij
-
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik snap het niet hoor...
De twee icons zouden andersom moeten zijn, hoe wil ik dit zelf ooit gaan oplossen?
De twee icons zouden andersom moeten zijn, hoe wil ik dit zelf ooit gaan oplossen?
George- Actief Forumlid
-
Bij forum icon's moet je overal de zelfde invullen
bij topic icon's moet je anderen in vulen
(in het beheerdespaneel)
bij topic icon's moet je anderen in vulen
(in het beheerdespaneel)
-
George- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Subforum
» Catogorie subforum weer zichtbaar
» Dit forum heeft geen subforum... jawel!
» Subforum onzichtbaar
» subforum pictogrammen
» Catogorie subforum weer zichtbaar
» Dit forum heeft geen subforum... jawel!
» Subforum onzichtbaar
» subforum pictogrammen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: