Website in combinatie met forum
4 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Website in combinatie met forum
Edit:
Sorry ik maak geen banners meer, alleen nog in combinatie met een website. Die website maak ik dan ook GRATIS.
Het idee is een simpele home page met de link naar je forum als pagina van de website.
Daarnaast krijg je de mogelijkheid om de rest van de pagina's zelf in te richten met alles wat je wilt.
Het enige wat je nodig hebt is een domeinnaam of een naam die je kunt doorverwijzen zoals mijnforum.tk. via www.dot.tk kun je die registreren.
Als je dus op zoek bent naar een website die op je forum lijkt, stuur dan een reply of een bericht.
De enige voorwaarden zijn:
Je forum is van Actie forum en voldoet aan die voorwaarden, daarnaast heb je minimaal 25 unieke leden op je forum.
Sorry ik maak geen banners meer, alleen nog in combinatie met een website. Die website maak ik dan ook GRATIS.
Het idee is een simpele home page met de link naar je forum als pagina van de website.
Daarnaast krijg je de mogelijkheid om de rest van de pagina's zelf in te richten met alles wat je wilt.
Het enige wat je nodig hebt is een domeinnaam of een naam die je kunt doorverwijzen zoals mijnforum.tk. via www.dot.tk kun je die registreren.
Als je dus op zoek bent naar een website die op je forum lijkt, stuur dan een reply of een bericht.
De enige voorwaarden zijn:
Je forum is van Actie forum en voldoet aan die voorwaarden, daarnaast heb je minimaal 25 unieke leden op je forum.
Laatst aangepast door Badlands op do 21 jun 2012 - 19:24; in totaal 5 keer bewerkt
Badlands- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Website in combinatie met forum
Ik wil een header
Tekst (groot): RPG-Zweinstein
Tekst (kleiner): In het jaar 1900-1901
De achtergrond moet een plaatje van Hogwarts zijn en als het kan, kan u het logo van Hogwarts er ook nog in verwerken.
En als laatse punt moet deze man erbij staan: https://2img.net/r/ihimizer/img842/5051/naamlooswud.png
De letters moeten er natuurlijk af en alleen zijn gezicht ( en stuk lichaam) moeten op de header komen.
Bij voorbaat bedank ik u hartelijk!
ps: grote is 800 bij 245
Tekst (groot): RPG-Zweinstein
Tekst (kleiner): In het jaar 1900-1901
De achtergrond moet een plaatje van Hogwarts zijn en als het kan, kan u het logo van Hogwarts er ook nog in verwerken.
En als laatse punt moet deze man erbij staan: https://2img.net/r/ihimizer/img842/5051/naamlooswud.png
De letters moeten er natuurlijk af en alleen zijn gezicht ( en stuk lichaam) moeten op de header komen.
Bij voorbaat bedank ik u hartelijk!
ps: grote is 800 bij 245
Laatst aangepast door George op zo 15 jan 2012 - 16:13; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Mate erbij gezet)
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hogwarts banner
Ik heb er 2 nu, is dit wat je bedoeld?
Laat het maar weten, ik kan alles nog veranderen. Als je de banner als html kunt installeren, kan ik er nog effecten of links in plaatsen.
Badlands
* ik haal ook het © teken weg, natuurlijk
Laat het maar weten, ik kan alles nog veranderen. Als je de banner als html kunt installeren, kan ik er nog effecten of links in plaatsen.
Badlands
* ik haal ook het © teken weg, natuurlijk
-
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ze zijn echt mooi, maar die man moet er niet zo doorizhctbaar inkomen.
Kijk hij moet op de voorgrond staan, net of hij voor Zweinstein staat snapje? En wat voor effecten kun je erin plaatsen?
Kijk hij moet op de voorgrond staan, net of hij voor Zweinstein staat snapje? En wat voor effecten kun je erin plaatsen?
George- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Effecten, zoals een complete slideshow met allerlei foto's die in je header verschijnen, dat soort dingen.
Ik kan er in principe alles van maken, zolang je de header als html kunt plaatsen kan je er later zelf ook nog dingen aan veranderen als je dat wilt, denk je dat dat zou lukken, een stukje html als header? Dan kun je echt alle kanten op. Als dat niet lukt, krijg je de header's als een jpg of png bestand (foto) zonder effecten, zoals ze nu zijn.
Ik kan die man wel vooraan zetten, ik denk echter niet dat die foto daar voor geschikt is, heb je er misschien een van hem zonder tekst erbij, (png)? Dan hoef ik die er niet af te halen en kan ik me een beetje aan de regels houden
Vertel me anders even wie die man is dan kan ik zelf ook even kijken.
Ik kan er in principe alles van maken, zolang je de header als html kunt plaatsen kan je er later zelf ook nog dingen aan veranderen als je dat wilt, denk je dat dat zou lukken, een stukje html als header? Dan kun je echt alle kanten op. Als dat niet lukt, krijg je de header's als een jpg of png bestand (foto) zonder effecten, zoals ze nu zijn.
Ik kan die man wel vooraan zetten, ik denk echter niet dat die foto daar voor geschikt is, heb je er misschien een van hem zonder tekst erbij, (png)? Dan hoef ik die er niet af te halen en kan ik me een beetje aan de regels houden
Vertel me anders even wie die man is dan kan ik zelf ook even kijken.
Laatst aangepast door Badlands op do 21 jun 2012 - 19:26; in totaal 1 keer bewerkt
-
Van stardust.. ze naam weet ik niet XD
Nou maar de man heeft er niet persé in, als je met effecten wilt doen zoda het lijkt op toverspreuken etc.. is het ook mooi! Dan vraag ik op het fora wel ik het HTLM moet doen!
Nou maar de man heeft er niet persé in, als je met effecten wilt doen zoda het lijkt op toverspreuken etc.. is het ook mooi! Dan vraag ik op het fora wel ik het HTLM moet doen!
George- Actief Forumlid
-
Nathy- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 05-01-12
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
[prullenbak][/prullenbak]
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Hack website.
» schadelijke website..
» Beschrijving website
» Bovenaan de Website ...
» website onveilig...
» schadelijke website..
» Beschrijving website
» Bovenaan de Website ...
» website onveilig...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: