Linken naar registratie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Linken naar registratie
Stel, ik plaats een link op mijn forum waarmee gasten direct bij stap 2 van de registratie terechtkomen,
mag dat?
Ik plaats dit in dit onderwerp omdat je met deze werkwijze, de voorwaarden overslaat, en gasten dus niet geïnformeerd worden over wat wel en niet kan op het forum voordat ze registreren, het is dus mogelijk dat iemand zegt dat hij de voorwaarden niet kon lezen, daarvoor in de plaats wil ik mijn eigen voorwaarden in een topic zetten en dan de link naar stap 2 van de registratie eronder.
Als ik de tekst uit stap 1 overneem en erbij zet en daarbij mijn eigen voorwaarden + de link, levert dat dan problemen op, is dit toegestaan?
Voorbeeld
mag dat?
Ik plaats dit in dit onderwerp omdat je met deze werkwijze, de voorwaarden overslaat, en gasten dus niet geïnformeerd worden over wat wel en niet kan op het forum voordat ze registreren, het is dus mogelijk dat iemand zegt dat hij de voorwaarden niet kon lezen, daarvoor in de plaats wil ik mijn eigen voorwaarden in een topic zetten en dan de link naar stap 2 van de registratie eronder.
Als ik de tekst uit stap 1 overneem en erbij zet en daarbij mijn eigen voorwaarden + de link, levert dat dan problemen op, is dit toegestaan?
Voorbeeld
Badlands- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Linken naar registratie
Ik neem aan, zolang je de vooorwaarden maar wel toont en goed zichtbaar laat zijn, er hier geen probleem is. Ik zal het nog even voor je navragen!
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Linken naar registratie
Denk er wel aan dat je de voorwaarden van je forum wel moet tonen aan je leden, zodat ze kunnen lezen wat je forum doet. (zoals bijvoorbeeld cookies gebruiken)
Wanneer leden er ooit over gaan klagen kun je op de voorwaarden terug vallen.
Het maakt op zich niet uit waar je ze toont, maar ik raad je aan om dit wel te doen en zo eventuele problemen te voorkomen
Wanneer leden er ooit over gaan klagen kun je op de voorwaarden terug vallen.
Het maakt op zich niet uit waar je ze toont, maar ik raad je aan om dit wel te doen en zo eventuele problemen te voorkomen
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Adf.ly linken
» reclame bij linken
» Linken wijziging
» Onduidelijkheid van linken
» Linkpartners worden (linken ruilen)
» reclame bij linken
» Linken wijziging
» Onduidelijkheid van linken
» Linkpartners worden (linken ruilen)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: