skinn inproteren
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
skinn inproteren
Ik heb van een site een bepaalde skinn gedowload voor phbb3
Maar nu heb ik heel veel bestandjes gekregen en ik weet totaal niet hoe ik er nu voor zorg dat ik die skinn op mijn forum krijg
ik heb de skinn hier vandaan gehaald
http://neskaya.net/phpbb3_skins.php
Maar nu heb ik heel veel bestandjes gekregen en ik weet totaal niet hoe ik er nu voor zorg dat ik die skinn op mijn forum krijg
ik heb de skinn hier vandaan gehaald
http://neskaya.net/phpbb3_skins.php
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: skinn inproteren
Ten eerste heb je webruimte nodig om het forum op te draaien en die bepaalde bestandjes uit te pakken. Misschien kan dit met css maar ik denk dat dit design is bedoeld om op te bouwen vanaf niets. Als je dit voor je huidige forum wilt gebruiken zal het dus niet werken. Dit design is bedoeld om een compleet forum te maken en op je eigen webhosting te plaatsen.
Zoek naar iets anders, misschien gewoon binnen het aanbod van hitskin.
Of ga werken met css, html en je eigen hosting provider en enkel dan kun je deze skin gebruiken.
Of ga werken met css, html en je eigen hosting provider en enkel dan kun je deze skin gebruiken.
Badlands- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 35
Registratie : 03-01-12 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ten eerste heb je webruimte nodig om het forum op te draaien en die bepaalde bestandjes uit te pakken. Misschien kan dit met css maar ik denk dat dit design is bedoeld om op te bouwen vanaf niets. Als je dit voor je huidige forum wilt gebruiken zal het dus niet werken. Dit design is bedoeld om een compleet forum te maken en op je eigen webhosting te plaatsen.
Helemaal verkeerd kerel, je moet via je beheerders paneel naar hitskin.com gaan. Vervolgens kies je een template uit en zet jij jouw forum link erin, en klaar is kees
maar heb geen forum link en is iemand die een eigen pHHB 2 of 3 weet ik niet meer uit me hoofd en die kun je dowlaode en krijg je vele bestantjes
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: