Menu staat links
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Menu staat links
Ik heb een probleem.
Ik had een basic layout genomen, en de menu knoppen veranderd, maar nu staat hij helemaal links? Eerst stond hij recht, maar na de knoppenverandering was hij links!
Screen:
Wie helpt me?
Ik had een basic layout genomen, en de menu knoppen veranderd, maar nu staat hij helemaal links? Eerst stond hij recht, maar na de knoppenverandering was hij links!
Screen:
Wie helpt me?
Laatst aangepast door victordm op wo 21 dec 2011 - 13:40; in totaal 1 keer bewerkt
victordm- Nieuw Forumlid
Registratie : 18-12-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
victordm- Nieuw Forumlid
Registratie : 18-12-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Menu staat links
Zet hem op geavanceerd als je dat nog niet had.
ga naar display > Indexpagina > Headers & Navigatie > Menu position
en dan
Aan de linkerkant/Gecentreerd/Aan de rechterkant
maar je logo staat nu aan de rechterkant dat is het probleem denk ik dan moet je van plaats menu postion positie van logo hebben
ga naar display > Indexpagina > Headers & Navigatie > Menu position
en dan
Aan de linkerkant/Gecentreerd/Aan de rechterkant
maar je logo staat nu aan de rechterkant dat is het probleem denk ik dan moet je van plaats menu postion positie van logo hebben
asilverwolf- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 28-08-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
victordm- Nieuw Forumlid
Soortgelijke onderwerpen
» Tekst Links Hover (Links met een effect)
» alles staat plots cursief HELP
» onderwerpen staat niet heel
» Additional Time for edithing Templates.
» Tekstvlak staat klein.
» alles staat plots cursief HELP
» onderwerpen staat niet heel
» Additional Time for edithing Templates.
» Tekstvlak staat klein.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: