Problemen forum
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Problemen forum
Sinds vanmorgen zijn er problemen op ons forum http://mamadesign.forumotion.com/
Geplaatste teksten/topics worden niet zichtbaar maar er staat wel dat er een reactie is achtergelaten door die en die als laatste maar er is niets te zien.
Ook staan er banners van mensen bij andere namen en zijn er hele topics weg en gereset naar de begindata van het forum.
Ook werden er de laatste dagen berichten gepost bij ons welkomhoekje met rare tekens en onder rare namen vanuit het buiteland als we het ipadres na checkte , geen idee of dit er iets mee te maken heeft.
Iemand enig idee wat er aan de hand is en nog beter hoe we het op kunnen lossen want dit is na een hele dag nu wel erg vervelend ???
Geplaatste teksten/topics worden niet zichtbaar maar er staat wel dat er een reactie is achtergelaten door die en die als laatste maar er is niets te zien.
Ook staan er banners van mensen bij andere namen en zijn er hele topics weg en gereset naar de begindata van het forum.
Ook werden er de laatste dagen berichten gepost bij ons welkomhoekje met rare tekens en onder rare namen vanuit het buiteland als we het ipadres na checkte , geen idee of dit er iets mee te maken heeft.
Iemand enig idee wat er aan de hand is en nog beter hoe we het op kunnen lossen want dit is na een hele dag nu wel erg vervelend ???
Laatst aangepast door mamadesign op vr 29 jul 2011 - 19:23; in totaal 1 keer bewerkt
mamadesign- Nieuw Forumlid
Registratie : 13-12-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Problemen forum
Dit is zeer vreemd.
Ik zal eens even kijken op je forum door een Test account aan te maken, als je dit goed vind.
Ik heb zelf namelijk nog nergens last van.
Anders stuur ik het probleem door naar het engelse forum.
Ik zal eens even kijken op je forum door een Test account aan te maken, als je dit goed vind.
Ik heb zelf namelijk nog nergens last van.
Anders stuur ik het probleem door naar het engelse forum.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Problemen forum
Het probleem is nu grotendeels opgelost .
Sommige berichten zijn wel helemaal weg , sommige waren weg en staan nu weer netjes waar ze horen te staan.
Sommige berichten zijn wel helemaal weg , sommige waren weg en staan nu weer netjes waar ze horen te staan.
mamadesign- Nieuw Forumlid
Registratie : 13-12-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Problemen afbeeldingen forum
» Het Forum voor Psychische Problemen
» Problemen
» problemen met rang
» meerdere problemen
» Het Forum voor Psychische Problemen
» Problemen
» problemen met rang
» meerdere problemen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: