hoe stel je iemand in als mod? [Opgelost]
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
hoe stel je iemand in als mod? [Opgelost]
ik heb dus een forum maar ik snap niet hoe je iemand in steld als moderator willen jullie me aljebliefd helpen want ik kan het nergens vind ook bij speciale rangen heb ik mijn 'wannabe mods' al bij admin gezet maar ze kunnen alleen dingen met hun eigen onderwerpen/berichten doen en als ik een speciale groep aanmaak en hun erin zet doet het het nog niet please help me...
xArwenx- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 22-04-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: hoe stel je iemand in als mod? [Opgelost]
ben bezig handleiding te maken kom deze avond op het forum hier
vriendelijke groeten
parasiet
vriendelijke groeten
parasiet
parasiet- Gast
xArwenx- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 22-04-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
graag gedaan ,ga nog meer zulke dingen maken en in een powerpoint steken dat de leden dan kunnen dowloaden
groetjes
parasiet
groetjes
parasiet
parasiet- Gast
effe verfrissen, ik weet het t'is al lang geleden maar er is een gemaklijker wijze,
maak een groep moderateors, geef ze gewoon alle machten in de sections qwaar ze bevoegdheid hebben en voeg u nieuw moderator daarbij, en paf , hij is mod
rang kan natuurlijk altijd bijgemaakt worden maar hoeft eigenlijk niet.
maak een groep moderateors, geef ze gewoon alle machten in de sections qwaar ze bevoegdheid hebben en voeg u nieuw moderator daarbij, en paf , hij is mod
rang kan natuurlijk altijd bijgemaakt worden maar hoeft eigenlijk niet.
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» iemand kan niet registreren
» Hoe maak je een Forum aan? [IEMAND?]
» [vraag] hoe stel je wachtwoorden in op pagina's?
» Hoe stel ik dat gasten moeten registreren
» kan iemand me hier mee helpen?
» Hoe maak je een Forum aan? [IEMAND?]
» [vraag] hoe stel je wachtwoorden in op pagina's?
» Hoe stel ik dat gasten moeten registreren
» kan iemand me hier mee helpen?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: