Klacht [...].actieforum.com
4 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Klacht [...].actieforum.com
Beste,
Ik ben reeds verbannen op het forum [...].actieforum.com, dit was een totaal illegaal forum waar je topic's van ziet om retro hotels te maken, hacks en nog veel meer.
Het forum is dus eigenlijk bedoeld om een retro hotel aan te moedigen om te maken, dat er meer bij komen en dit is strik illegaal.
Ook jullie kunnen hierdoor in de problemen komen door [...], en mochten jullie geen hulp bieden om het forum te blokkeren ga ik zelf wel naar [...].
Ook worden er verschillende hacks aangeboden op het forum, mag ook niet. Downloads en dergelijke crack files zie je er ook, mag ook niet.
Zouden jullie dit forum willen verwijderen?
Link: [...].actieforum.com (beschikt over domein: [...].nl)
Nemen jullie geen maatregelen, doe ik het zelf wel want ik vind dit een zeer kinderachtig en illegaal forum.
Groet,
Rick
Ik ben reeds verbannen op het forum [...].actieforum.com, dit was een totaal illegaal forum waar je topic's van ziet om retro hotels te maken, hacks en nog veel meer.
Het forum is dus eigenlijk bedoeld om een retro hotel aan te moedigen om te maken, dat er meer bij komen en dit is strik illegaal.
Ook jullie kunnen hierdoor in de problemen komen door [...], en mochten jullie geen hulp bieden om het forum te blokkeren ga ik zelf wel naar [...].
Ook worden er verschillende hacks aangeboden op het forum, mag ook niet. Downloads en dergelijke crack files zie je er ook, mag ook niet.
Zouden jullie dit forum willen verwijderen?
Link: [...].actieforum.com (beschikt over domein: [...].nl)
Nemen jullie geen maatregelen, doe ik het zelf wel want ik vind dit een zeer kinderachtig en illegaal forum.
Groet,
Rick
RickDB- Nieuw Forumlid
Registratie : 04-07-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Klacht [...].actieforum.com
Hoi hoi,
Ik heb het doorgegeven aan de technise staf van actieforum. Hun moeten erover beslissen wat ze doen met het forum. Wij kunnen het zelf niet doen.
Ik heb het doorgegeven aan de technise staf van actieforum. Hun moeten erover beslissen wat ze doen met het forum. Wij kunnen het zelf niet doen.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dit is strikt verboden.
Ik vind dat het in een keer klaar moet zijn met die site, en ik weet bijna zeker dat het allemaal virussen mee brengt!
Ik vind dat het in een keer klaar moet zijn met die site, en ik weet bijna zeker dat het allemaal virussen mee brengt!
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Bedankt dat jullie iets hier aan gaan doen.
@George, ik denk precies hetzelfde als jouw.
@George, ik denk precies hetzelfde als jouw.
RickDB- Nieuw Forumlid
Registratie : 04-07-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Er is melding van gemaakt, dus ik sluit nu dit topic. In het vervolg kun je het beste gebruik maken van de link 'meld misbruik' onderaan het forum dat de regels overtreedt.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Balk van Actieforum
» Actieforum Auteursrechten
» Actieforum & Outlook
» Hoe ben jij op Actieforum gekomen?
» actieforum hyve
» Actieforum Auteursrechten
» Actieforum & Outlook
» Hoe ben jij op Actieforum gekomen?
» actieforum hyve
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: