Alles staat door elkaar...
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Alles staat door elkaar...
Sinds een dag of 10 staat alles op mijn forum door elkaar, topics kunnen hierdoor niet meer worden benaderd en mocht dit wel lukken dan is de ramp zo mogelijk nog groter.
Zie screen dump:
Wat kan hiervan de oorzaak zijn???
Overigens gebeurt dit alleen met Windows IE, Chrome en Firefox kennen dit probleem NIET.
" />
Bedankt voor de eventuele hulp!!
Willy
Zie screen dump:
Wat kan hiervan de oorzaak zijn???
Overigens gebeurt dit alleen met Windows IE, Chrome en Firefox kennen dit probleem NIET.
" />
Bedankt voor de eventuele hulp!!
Willy
remarkablewilly- Nieuw Forumlid
Registratie : 24-09-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Alles staat door elkaar...
Dat komt waarschijnlijk doordat het plaatje die normaal voor de (paarse) links staat niet meer vindbaar is op internet. Dan geeft hij een kruisje aan.
Door een nieuwe afbeelding op te geven, (door naar Display>>>Pics Management te gaan, en de plaatjes opnieuw in te voeren)
Dan MOET het weg zijn. Anders stuur me de link van je site even door, dan kijk ik even
Suc6
Door een nieuwe afbeelding op te geven, (door naar Display>>>Pics Management te gaan, en de plaatjes opnieuw in te voeren)
Dan MOET het weg zijn. Anders stuur me de link van je site even door, dan kijk ik even
Suc6
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dank je wel voor je snelle antwoord :-))
Ik heb even gekeken maar ik heb geen idee waar ik de juiste "plaatjes" vandaan kan halen :-(
Dit is het adres:
http://gbyf.forumotion.net/
Als je zo vriendelijk zou willen zijn....
Dank je wel!! namens ALLE GBY-ers!!
Hartelijke groeten,
Willy
Ik heb even gekeken maar ik heb geen idee waar ik de juiste "plaatjes" vandaan kan halen :-(
Dit is het adres:
http://gbyf.forumotion.net/
Als je zo vriendelijk zou willen zijn....
Dank je wel!! namens ALLE GBY-ers!!
Hartelijke groeten,
Willy
Registratie : 24-09-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb even gekeken, en het is inderdaad het probleem dat ik al vermoedde. Je zult nieuwe plaatjes moeten invoegen.
Je kunt de juiste plaatjes vinden op de volgende website:
http://www.iconarchive.com/
en ik heb een suggestie, hier zijn een aantal plaatjes, die passen bij het onderwerp van je forum:
http://www.iconarchive.com/search?q=music
P.S Het Testaccount dat ik heb aangemaakt kun je weer verwijderen als alles het weer doet.
Je kunt de juiste plaatjes vinden op de volgende website:
http://www.iconarchive.com/
en ik heb een suggestie, hier zijn een aantal plaatjes, die passen bij het onderwerp van je forum:
http://www.iconarchive.com/search?q=music
P.S Het Testaccount dat ik heb aangemaakt kun je weer verwijderen als alles het weer doet.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik ga er mee aan de slag!
Enorm bedankt voor je hulp :-))
Groetjes,
Willy
Enorm bedankt voor je hulp :-))
Groetjes,
Willy
Ik zag dat alles weer goed staat, klopt dit ook bij jou?? Staat alles weer goed??
VJ.- Hulp Moderator
-
Hoi,
Ja, jouw hulp was van onschatbare waarde :-)
Nieuwe icoontjes erin en alles was weer gefikst!!
Onderwerp kan dus worden afgesloten.
Dank voor je belangstelling!
Groeten,
Willy
Ja, jouw hulp was van onschatbare waarde :-)
Nieuwe icoontjes erin en alles was weer gefikst!!
Onderwerp kan dus worden afgesloten.
Dank voor je belangstelling!
Groeten,
Willy
Geweldig, dan sluit ik nu dit topic.
VJ.- Hulp Moderator
-
Soortgelijke onderwerpen
» Sheet haalt alles door elkaar
» alles staat plots cursief HELP
» Alles?
» over alles wat leuk is
» Allbrew - Alles op 1 site!
» alles staat plots cursief HELP
» Alles?
» over alles wat leuk is
» Allbrew - Alles op 1 site!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: