Bevestigingscode bij registreren.
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Bevestigingscode bij registreren.
Als iemand op mijn forum wil registreren krijgt hij onderstaande 2 velden te zien. De eerste spreekt voor zich, maar bij de tweede wordt een bevestigingscode gevraagd (afbeelding is niet zichtbaar). Iemand enig idee wat hier ingevuld moet worden??? Of hoort er in die onzichtbare afbeelding een code te staan?
En ligt het dan aan mij dat die niet zichtbaar is, of is er tijdelijk iets mis?
En ligt het dan aan mij dat die niet zichtbaar is, of is er tijdelijk iets mis?
Re: Bevestigingscode bij registreren.
Hier is het probleem ook bij vriendinnen van mij.
http://tokiohotelfan.actieforum.com/
hoe kan dit opgelost worden ?
Mvg Saram
http://tokiohotelfan.actieforum.com/
hoe kan dit opgelost worden ?
Mvg Saram
bij ons forum is ook het zelfde probleem wat kan ik hier aan doen
groetje jolanda
groetje jolanda
Deze vraag had ik ook in het Engelse forum gesteld en daar was opgemerkt dat het alleen bij sommige Internet-Explorer gebruikers voorkwam. IK gebruik zelf Firefox en die heeft er geen last van.
Het probleem was nog niet opgelost.
Ik heb had het even uit gezet maar toch maar weer aan en een contactsite in mijn FAQ gezet.
Het probleem was nog niet opgelost.
Ik heb had het even uit gezet maar toch maar weer aan en een contactsite in mijn FAQ gezet.
Ik heb Internet Explorer, en heb er ook geen last van.
Maar het is wel onhandig. Wat je dan zou kunnen doen is het volgende:
De bevestigingscodes zijn al vooraf ingesteld, en alle ingestelde codes kun je gebruiken. Je kunt al deze codes lezen door op DEZE link te klikken.
(LET OP, DEZE WERKT ALLEEN VOOR JOUW SITE, ADORMINE.)
De code die dan verschijnt kun je ook invullen, dan werkt hij ook.
Dus. Plaats deze link op je website, zodat nieuwe leden die link kunnen gebruiken om de bevestigingscode aan de vragen. Door de code over te nemen in het juiste vak, kun je verder.
Ik probeer dit zelf ook nog even uit, als ik meer weet, dan reageer ik weer hierop.
Maar het is wel onhandig. Wat je dan zou kunnen doen is het volgende:
De bevestigingscodes zijn al vooraf ingesteld, en alle ingestelde codes kun je gebruiken. Je kunt al deze codes lezen door op DEZE link te klikken.
(LET OP, DEZE WERKT ALLEEN VOOR JOUW SITE, ADORMINE.)
De code die dan verschijnt kun je ook invullen, dan werkt hij ook.
Dus. Plaats deze link op je website, zodat nieuwe leden die link kunnen gebruiken om de bevestigingscode aan de vragen. Door de code over te nemen in het juiste vak, kun je verder.
Ik probeer dit zelf ook nog even uit, als ik meer weet, dan reageer ik weer hierop.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oké dat is een goede oplossing maar in de Engelse site stond ergens dat het probleem was opgelost en topic gesloten.
Wat en hoe er was opgelost stond er niet bij maar ik zal ze maar geloven.
Omdat het niet altijd gebeurd valt het niet goed te testen.
Ik was ook niet de enige die er last van had dus leek het me nuttig het hier ook aan te kaarten.
Mocht er nog iemand last van deze bug hebben dan is het een optie.
Wat en hoe er was opgelost stond er niet bij maar ik zal ze maar geloven.
Omdat het niet altijd gebeurd valt het niet goed te testen.
Ik was ook niet de enige die er last van had dus leek het me nuttig het hier ook aan te kaarten.
Mocht er nog iemand last van deze bug hebben dan is het een optie.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: