gezocht: designers
2 plaatsers
Pagina 2 van 2• Deel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
gezocht: designers
Eerste onderwerp bericht herinnering :
dag allemaal,
ik ben trotse eigenaar van een mooi actieforum forum, maar ik heb een klein idee'tje
ik wil voordat men op het forum komt een mooie pagina zien met daarop de informatie over het forum een soort layout
dit wil ik invoegen en als er dan op forum geklikt word dat er naar het forum word gelinkt
kan iemand mij helpen? zoja wat.
Wat informatie.
Het forum is runescape gebaseerd, 1 van de grootste clans van Nederland/belgie is het.
het word gebruikt voor intern beheer door het team maar ik heb zelf ook 2 forum modjes onder mij zitten die het ook in de gaten houden voor mij.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, zoja reageer dan hier en dan praten we verder
dag allemaal,
ik ben trotse eigenaar van een mooi actieforum forum, maar ik heb een klein idee'tje
ik wil voordat men op het forum komt een mooie pagina zien met daarop de informatie over het forum een soort layout
dit wil ik invoegen en als er dan op forum geklikt word dat er naar het forum word gelinkt
kan iemand mij helpen? zoja wat.
Wat informatie.
Het forum is runescape gebaseerd, 1 van de grootste clans van Nederland/belgie is het.
het word gebruikt voor intern beheer door het team maar ik heb zelf ook 2 forum modjes onder mij zitten die het ook in de gaten houden voor mij.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, zoja reageer dan hier en dan praten we verder
Laatst aangepast door divinoo RE op zo 22 mei 2011 - 14:35; in totaal 1 keer bewerkt
divinoo RE- Nieuw Forumlid
Leeftijd : 31
Registratie : 20-05-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: gezocht: designers
Ik wil mn forum offline doen ;p
Is dat simpel te maken een kleine onderhouds layoutje?
Is dat simpel te maken een kleine onderhouds layoutje?
Registratie : 20-05-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik zal het maken.
Wil je liever meer ridders of skeletjes.
(lees ook ff mijn mail) en zullen we gewoon hier overleggen.
Wil je liever meer ridders of skeletjes.
(lees ook ff mijn mail) en zullen we gewoon hier overleggen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb het tekstvak af met design, hierin kun je tekst zetten. Ik moet het alleen nog testen, stuur het tekstvak via de mail.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Prima je kan nu ook op het forum zie mail
Morgen middag gaat het forum offline ik hoop dat je dan met onderhoudspagina klaar bent
Morgen middag gaat het forum offline ik hoop dat je dan met onderhoudspagina klaar bent
VJ. ik wil je graag bedanken voor je tijd, ik hoop als er later weer iets is dat je me dan weer kan helpen.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Designers forum
» GrafixDesigns - Het forum voor designers.
» Help & gezocht
» Gezocht
» Mensen gezocht
» GrafixDesigns - Het forum voor designers.
» Help & gezocht
» Gezocht
» Mensen gezocht
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: