Yes Cafe
5 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Yes Cafe
Ruim 1200 vrouwen hebben zich inmiddels aangemeld op http://yescafe.actieforum.com/ om mee te kunnen praten op het forum. Op dit openbare forum worden uiteenlopende onderwerpen besproken. Belangrijke thema’s zijn o.a.: liefde & relatie, kinderen, mode & beauty, reizen en werk & studie.
Ik zou graag horen wat jullie van dit forum vinden . Dank jullie wel!
Ik zou graag horen wat jullie van dit forum vinden . Dank jullie wel!
Re: Yes Cafe
heey ik heb je forum bekeken en ik vind het heel leuk! hoe kom je in godsnaam aan zoveel leden ?:$:O:D
xxsteppaxx- Nieuw Forumlid
Registratie : 26-05-11 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lidFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Gezellig toch? Dit is ontsprongen uit het oude Yesforum. Yes stopte ermee maar de moderators hebben toen snel dit op gezet om de mensen iets te kunnen bieden die niet naar Viva of Flair wilde gaan. We hadden niet echt verwacht dat het zo goed zou lopen maar het is erg leuk dat dat het wel doet. Ik vraag me alleen soms wel af hoeveel zo´n gratis forum kan hebben... In mei is het aantal aanmeldingen weer omhoog gegaan (dit ging tot nu toe omlaag). Ik ben benieuwd haha!
Maar schonen jullie nooit oude leden op want er zullen er toch heus wel bij zijn die nooit meer komen?
Dat valt wel mee eigenlijk. Natuurlijk zullen die er zijn maar nee, we schonen daar niet echt in op. Nu nog niet in ieder geval. Het gebeurd nl weleens dat mensen een paar maanden niet inloggen maar dan ineens weer wel. We bestaan nog maar een half jaar dus dat vind ik sowieso te vroeg om te gaan opschonen.
Forum Goedgekeurd. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: