Menu in logo?
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 2 van 2• Deel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Menu in logo?
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Ik heb zitten knutselen en bedacht me dan van.. zou het mogelijk zijn het menu in het logo te verwerken??
Afbeelding;
https://i.servimg.com/u/f61/15/01/54/08/image212.jpg
is het hier mogelijk om op de een of andere manier index, portal, etc in dat witte kadertje rechtsboven te plaatsen?
Ik heb zitten knutselen en bedacht me dan van.. zou het mogelijk zijn het menu in het logo te verwerken??
Afbeelding;
https://i.servimg.com/u/f61/15/01/54/08/image212.jpg
is het hier mogelijk om op de een of andere manier index, portal, etc in dat witte kadertje rechtsboven te plaatsen?
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Menu in logo?
Als ik hier: <table cellspacing="0"
een hoger getal invul, dan wordt de ruimte groter. Maar wat moet ik dan invullen om die ruimte kleiner te krijgen?? Ik heb al met - en 0, gewerkt, maar beide werken niet
een hoger getal invul, dan wordt de ruimte groter. Maar wat moet ik dan invullen om die ruimte kleiner te krijgen?? Ik heb al met - en 0, gewerkt, maar beide werken niet
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Menu in logo?
0 is het laagste, maar wat wilde je precies aanpassen, welke cellen wilde je dichter op elkaar maken????
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: