Zit in twijfel
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Zit in twijfel
Ik zit even in twijfel .
Kan ik gewoon als adim van mijn forum het wachtwoord daarvan veranderen ?
Dus het ww van mijn admin.
Hoor het graag
Kan ik gewoon als adim van mijn forum het wachtwoord daarvan veranderen ?
Dus het ww van mijn admin.
Hoor het graag
Re: Zit in twijfel
Beheerderspaneel->Gebruikers en Groepen->Gebruikers bekijken-> Naam van je Admin-> Hier kun je alles veranderen.
Hoop dat het je heeft geholpen!
Hoop dat het je heeft geholpen!
Hoi hoi dat weet ik zeker te vinden .
Maar er staat me iets bij dan het niet mogelijk is als het de ww van je admin wilt veranderen?
Maar toch bedankt voor het mee denken.
Ik wacht even op het beheer hier
Maar er staat me iets bij dan het niet mogelijk is als het de ww van je admin wilt veranderen?
Maar toch bedankt voor het mee denken.
Ik wacht even op het beheer hier
Bij registratieinformatie staat normaal nieuw wachtwoord. Hier kun je je nieuw wachtwoord invullen.
Het gaat me hierom dit staat op dit forum .
Daarom zit ik in twijfel of het wel kan je ww van de oprichter van het forum te veranderen.
Een grote en belangrijke tip. Raak je activeringsmail niet kwijt van je forum, en bewaar je aanmaakmailadres en ww Ten tijde van het aanmaken goed!!! Als je ooit je inloggevens kwijt bent heb je dit namelijk …
Daarom zit ik in twijfel of het wel kan je ww van de oprichter van het forum te veranderen.
Een grote en belangrijke tip. Raak je activeringsmail niet kwijt van je forum, en bewaar je aanmaakmailadres en ww Ten tijde van het aanmaken goed!!! Als je ooit je inloggevens kwijt bent heb je dit namelijk …
Heb het toch uitgeprobeerd op mijn test forum het kan dus wat je schreef.
Bedank voor je hulp
Bedank voor je hulp
Ja, je kunt je wachtwoord veranderen als Admin.
Maar je moet je wachtwoord die je bij het aanmaken van het forum hebt gebruikt wel onthouden of ergens opschrijven, want dit wachtwoord heb je nodig om je backups te activeren wanneer er iets fout gaat, of om je forum te herstellen wanneer er een fout in zit. Ook kun je alleen met dat wachtwoord het forum verwijderen.
Suc6.
Maar je moet je wachtwoord die je bij het aanmaken van het forum hebt gebruikt wel onthouden of ergens opschrijven, want dit wachtwoord heb je nodig om je backups te activeren wanneer er iets fout gaat, of om je forum te herstellen wanneer er een fout in zit. Ook kun je alleen met dat wachtwoord het forum verwijderen.
Suc6.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: