wigets
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
wigets
mijn echtgenoot heeft een forum gemaakt voor zijn radio uitzendingen. Nu wil ik die html link bij wigets plaatsen maar op dat pas aangemaakte forum heb ik in beheerderspaneel nog geen modules staan. Wat moet je doen voor die optie erbij komt?
Laatst aangepast door Veerle op zo 13 feb 2011 - 16:47; in totaal 1 keer bewerkt
Veerle- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 59
Registratie : 28-07-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Veerle- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 59
Registratie : 28-07-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: