www.ataku.nl
5 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
www.ataku.nl
Alle discussies over online games en consoles!
credit systeem en andere dingen!
We zoeken nog actieve moderators.
www.ataku.nl
Hopelijk zien we je daar!
credit systeem en andere dingen!
We zoeken nog actieve moderators.
www.ataku.nl
Hopelijk zien we je daar!
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: www.ataku.nl
Ziet er wel netjes uit, jammer dat je geen banner hebt. En ook jammer dat de tekst bij de categoriën door het blauwe puntje heen komt, moet makelijk zijn om te veranderen;).
PS: Ik kan misschien wel een banner voor je maken.
Niks moois maar dat komt ik heb nu een slome computer + een oude photoshop versie dus het wil maar niet echt opschieten
Zonder achtergrond:
PS: Ik kan misschien wel een banner voor je maken.
Niks moois maar dat komt ik heb nu een slome computer + een oude photoshop versie dus het wil maar niet echt opschieten
Zonder achtergrond:
Re: www.ataku.nl
Kan forum niet openen!
Verplaatst naar prullenbak. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: