reclames sexlijnen
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1• Deel
reclames sexlijnen
Ik vraag me af wie de toestemming verleend voor de geplaatste reclames. Ik vind de reclames over GEILE SINGLES en zo wel heel erg ver gaan. Wij hebben een 50+ forum en als een nieuwe gebruiker zoiets ziet als hij het forum opent is die meteen weer vertrokken ook.
Zijn daarvoor regels? Kunnen we zoiets uitzetten?
Wie weet hier meer over??
Re: reclames sexlijnen
Je kan reclames niet volledig uitzetten, het beste wat je kan doen is het alleen zichtbaar maken voor gasten [niet geregistreerde mensen] zodat de leden het niet zien. Het volledig uitzetten kan niet onbetaald, helaas.
Hoe uit te zetten voor leden:
Beheerderspaneel --> Algemeen.
Klik dan op Configuratie onder het balkje Forum dat links staat.
Op die pagina staat er ergens de optie 'Activate ads', klik daar op 'Gast'
Ik heb daarbij geen idee wie er over de reclames gaan. =O
Hoe uit te zetten voor leden:
Beheerderspaneel --> Algemeen.
Klik dan op Configuratie onder het balkje Forum dat links staat.
Op die pagina staat er ergens de optie 'Activate ads', klik daar op 'Gast'
Ik heb daarbij geen idee wie er over de reclames gaan. =O
Kimdierengek- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 20-08-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
wat zal het kosten om daar je eigen reclame op te zetten
weet iemand hoe ik dat erop krijg
weet iemand hoe ik dat erop krijg
rudolph- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 42
Registratie : 27-07-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Yvonne57 schreef:Ik vraag me af wie de toestemming verleend voor de geplaatste reclames. Ik vind de reclames over GEILE SINGLES en zo wel heel erg ver gaan. Wij hebben een 50+ forum en als een nieuwe gebruiker zoiets ziet als hij het forum opent is die meteen weer vertrokken ook.
als je zulk soort reclame ziet zou ik er een screenprintje van maken en op het engelse forum even navraag oen of hun dat normaal vinden
dat is reclame die net ff te ver gaat lijkt me
devon's mama- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 31-12-09
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
NIeuwe forums hebben de mogelijkheid niet meer om alleen gasten aan te vinken dus hun leden zien de reclames ook.
Ik heb van andere ook al klachten gehoord.
Ik heb van andere ook al klachten gehoord.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Problemen met het beheerderspaneel :: Problemen met het beheerderspaneel Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: