ALGEMEEN TOPIC.. STORING
+6
lodger
Jos
nicopsp
johnw
Yvonne57
rudolph
10 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 2 van 2• Deel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
ALGEMEEN TOPIC.. STORING
Eerste onderwerp bericht herinnering :
hoe kan het dat ik niet normaal kan inloggen
dan staat er Je bent niet geregistreerd
zijn ze weer ergens mee bezig of zo
de index pagina is ook niet goed zigbaar
hoe kan het dat ik niet normaal kan inloggen
dan staat er Je bent niet geregistreerd
zijn ze weer ergens mee bezig of zo
de index pagina is ook niet goed zigbaar
rudolph- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 42
Registratie : 27-07-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: ALGEMEEN TOPIC.. STORING
ik denk dat alleen de goede forums er last van hebben
test forum heb er geen last van
test forum heb er geen last van
rudolph- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 42
Registratie : 27-07-10 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
deze ochtend zijn (bij mij althans) de problemen opgelost, zowel op IE als op FF kan ik me, gelukkig maar, opnieuw als beheerder inloggen en heb ik terug toegang tot alle topics
mijn bezoek aan de cardioloog is uitgesteld...
mijn bezoek aan de cardioloog is uitgesteld...
tseef- Forumlid
-
Registratie : 04-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Nee
CSS : Nee - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jos schreef:Maar heb je dan al een keer uitgelogd? Zolang je dat niet doet merk je niks, log je wel uit, kom je er niet meer op. Althans, bij mij.snowy schreef:Ik heb altijd IE en ik merk helemaal niets van de problemen die jullie hebben.
nee ik dat zal ik dan ook maar niet doen.
Hopelijk is het voor iedereen snel opgelost want het brengt toch weer onrust.
Bij mij werkt alles ook weer gelukkig. Bedankt voor het oplossen (wie het dan ook gedaan mag hebben).
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Storing versie 3.
» 'Forum' veranderen in 'Algemeen'.
» Storing?
» Storing?
» contact persoon/algemeen account
» 'Forum' veranderen in 'Algemeen'.
» Storing?
» Storing?
» contact persoon/algemeen account
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: