skin voor blog aanpassen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
skin voor blog aanpassen
hoi, ik ben begonnen met een blog te maken, ik weet dat het hier niet thuis hoort maar het plekje voor vragen over het blog lijkt niet in gebruik, dus probeer ik het hier ook maar.
de skin veranderen lijkt veel ingewikkelder te zijn dan die van het forum.
het was mijn bedoeling om zelf de gehele achtergrond 1 plaatje of foto te maken, maar de skin blijft gewoon staan, ik kan alles veranderen behalve de skin zelf, is er een skin die blanco is?
of heeft iemand een ander idee welk gedeelte of module ik moet aanpassen als ik de standaard-skin wil aanpassen?
ik hoop dat iemand een idee heeft?
de skin veranderen lijkt veel ingewikkelder te zijn dan die van het forum.
het was mijn bedoeling om zelf de gehele achtergrond 1 plaatje of foto te maken, maar de skin blijft gewoon staan, ik kan alles veranderen behalve de skin zelf, is er een skin die blanco is?
of heeft iemand een ander idee welk gedeelte of module ik moet aanpassen als ik de standaard-skin wil aanpassen?
ik hoop dat iemand een idee heeft?
Soortgelijke onderwerpen
» skin van blog
» Plaatje voor mijn nieuwe skin
» Systemen voor aanpassen forum stijl werken niet goed.
» GEZOCHT: Zwart/bruine skin voor een Middeleeuwen RPG
» nieuw skin voor freemp3albums
» Plaatje voor mijn nieuwe skin
» Systemen voor aanpassen forum stijl werken niet goed.
» GEZOCHT: Zwart/bruine skin voor een Middeleeuwen RPG
» nieuw skin voor freemp3albums
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: