Beheer waar zitten jullie ?
+3
Gill
susie
nicopsp
7 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Beheer waar zitten jullie ?
Hallo beheer waar zitten jullie ik weet dat jullie het druk hebben .
Laat eens wat van jullie horen en misschien hebben jullie nog leuke ideeën.
Even bijpraten zou leuk zijn.
Enz
Vraag dit uit belangstelling ik hoop dat jullie dit lezen
Laat eens wat van jullie horen en misschien hebben jullie nog leuke ideeën.
Even bijpraten zou leuk zijn.
Enz
Vraag dit uit belangstelling ik hoop dat jullie dit lezen
Re: Beheer waar zitten jullie ?
Zie het nu pas
Zelf ben ik sinds de feestdagen vrij druk...
Dit jaar zal ik hier niet veel zijn.. de laatste dag van het jaar begint voor mij namelijk om 06:00
Zelf ben ik sinds de feestdagen vrij druk...
Dit jaar zal ik hier niet veel zijn.. de laatste dag van het jaar begint voor mij namelijk om 06:00
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Oke bedankt voor je antwoord.
Maar de rest van het beheer en helpers ?
Maar de rest van het beheer en helpers ?
nicopsp, ik denk dat deze alleen af en toe online zijn, deze mensen hebben ook een leven buiten dit forum hoor
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik vind dat nicopsp wel een terechte opmerking maakt hoor, Gill. Eigenlijk is susie de enige die met enige regelmaat op het forum aanwezig kan zijn. We zijn dan ook op zoek naar nieuwe helpers om de druk te verlichten. Voor de duidelijkheid: wij nemen zelf contact op met in onze ogen geschikte kandidaten.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ok bLACKADDER, ik sta ook altijd kandidaat als Helper, ook al weet ik dat jullie zelf contact maken met een in jullie ogen geschikte kandidaat
En ja, hij maakt wel een terechte opmerking, maar het zou ook kunnen dat jullie het gewoon te druk hebben met jullie prive leven, en er zijn feestdagen enz. geweest, dit kan allemaal een rol spelen
En ja, hij maakt wel een terechte opmerking, maar het zou ook kunnen dat jullie het gewoon te druk hebben met jullie prive leven, en er zijn feestdagen enz. geweest, dit kan allemaal een rol spelen
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het zoeken van goede moderators, is vaak al lastig genoeg. In het begin lijken ze allemaal heel actief, totdat ze hun rank hebben. Dan stoppen de meeste er mee.
ik ben benieuwd wie dat dan geworden is.
ik vind dat nicopsp er ook een hele geschikte kanidaat zou zijn.
ik vind dat nicopsp er ook een hele geschikte kanidaat zou zijn.
VJ is de nieuwe moderator geworden.
Ik ben nu her en der wat met het forum bezig. Ik denk dat ze alleen niet zo snel zullen opvallen omdat het kleine veranderingen zijn (opruimen etc)
Ik ben nu her en der wat met het forum bezig. Ik denk dat ze alleen niet zo snel zullen opvallen omdat het kleine veranderingen zijn (opruimen etc)
-
Susie, ik zou ook als je zelf een vraag beantwoord, dat je zeker weet dat het goed is:p bijvoorbeeld, wat ik net zag. Je zei dat je een verwijdert forum niet terug kan halen. Dat je die dan meteen lockt. Scheelt moderate werk;).
Wij sluiten topics hier niet altijd zo snel... zodat de vrager nog een keer kan reageren
-
Oke, het was gewoon een tip. Ik denk dat dat later wel van toepassing komt dan:p als het druk wordt hier.
Ik vind het juist fijn dat een topic niet snel gesloten wordt dat komt veel vriendelijker over dan gelijk dat slotje erop!
Klopt ook, het was ook maar een idee. En nu het forum nog niet zo super druk bezocht wordt is het ook goed zo. Maar later geloof mij maar, is het veel tijd, waarin je vele andere topics kan moderaten of vragen beantwoorden.
De toekomst zal het wel uitwijzen.
Ik hoop dat het een leuk persoonlijk forum blijft zoals het nu is.
Ik hoop dat het een leuk persoonlijk forum blijft zoals het nu is.
Het niet meteen sluiten van topics is beleid van het beheer waarvoor bewust is gekozen. In het verleden kwam het vaak voor dat een topic te vroeg werd gesloten, wat de nodige problemen met zich meebracht. In dat kader hebben wij ook de groene en rode statusicoontjes ingevoerd, zodat topicstarters zelf kunnen aangeven wanneer een vraag voldoende beantwoord is. Deze icoontjes vervangen het slot als visuele aanwijzing dat een topic afgesloten is. Tegen het 'kicken' van topics wordt opgetreden. Deze werkwijze heeft tot nu toe weinig problemen opgeleverd en ik denk dat het voor de gebruikers prettiger is, met name als een topicstarter na bijvoorbeeld een maand nog een vraag heeft over hetzelfde onderwerp of tussentijds niet in staat is geweest te reageren. Hij kan dan gewoon verder in hetzelfde topic en de context van de vraag is dan voor helpers ook meteen duideliijk.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie?
» Wat vinden jullie..?
» Ik kom afscheid nemen van jullie sympatieke helpers
» [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*
» Misschien hebben jullie hier iets aan (auteursrechten)
» Wat vinden jullie..?
» Ik kom afscheid nemen van jullie sympatieke helpers
» [ALLEEN DEZE] forum niet bereikbaar *storing oktober*
» Misschien hebben jullie hier iets aan (auteursrechten)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: