Harry Potter Skin
3 plaatsers
Pagina 1 van 1• Deel
Harry Potter Skin
Hoi,
Voor mijn forum Muggleworld, www.muggleworld.actieforum.com, wil ik graag een Harry Potter Skin hebben. Maar niet zomaar een HP-Skin, ik wil graag een Harry Potter Winter Skin. Ik hoop dat iemand tijd/zin heeft om te maken. Ik gebruik versie PHPbb2. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Verder weet ik niet precies hoe het eruit zou moeten zien. Ik denk een beetje wit met HP Style.
Groetjes,
Jobotje21
Voor mijn forum Muggleworld, www.muggleworld.actieforum.com, wil ik graag een Harry Potter Skin hebben. Maar niet zomaar een HP-Skin, ik wil graag een Harry Potter Winter Skin. Ik hoop dat iemand tijd/zin heeft om te maken. Ik gebruik versie PHPbb2. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Verder weet ik niet precies hoe het eruit zou moeten zien. Ik denk een beetje wit met HP Style.
Groetjes,
Jobotje21
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Harry Potter Skin
Als Susie geen tijd heeft wil ik dat ook wel voor je doen.
No problem
No problem
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
VJ.- Hulp Moderator
-
Leeftijd : 32
Registratie : 19-08-10
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik ben er tot nu toe niet aan toegekomen,moest onverwachts meehelpen in de winkel van mijn stiefvader.
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ben ondertussen al een beetje begonnen, maar anderen mogen natuurlijk ook suggesties doen.
Edit: pc was gecrashed, heb nu nog geen paint shop
Edit: pc was gecrashed, heb nu nog geen paint shop
-
Soortgelijke onderwerpen
» Aanvraag Harry Potter skin
» Hogwarts Rpg (Harry Potter)
» Harry Potter Forum
» Harry Potter Fan Forum Hpmagicworld
» Skin Aanvraag?? (Habbo Skin)
» Hogwarts Rpg (Harry Potter)
» Harry Potter Forum
» Harry Potter Fan Forum Hpmagicworld
» Skin Aanvraag?? (Habbo Skin)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: