lettertype wit
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
lettertype wit
Heyla
ik zou graag mijn lettertype int wit zetten
maar waar ik dan een bericht post is het lettertype ook wit + achtergrond
met als gevolg dat je dus niet ziet wat je typt.
graag zou ik ofwel mijn tekst in een andere kleur hebben ofwel het vakje om te posten.
kan iemand mij hier mee helpen want blijkbaar lukt het mij toch niet om dit zelf uit te vissen
alvast mercikes x
ik zou graag mijn lettertype int wit zetten
maar waar ik dan een bericht post is het lettertype ook wit + achtergrond
met als gevolg dat je dus niet ziet wat je typt.
graag zou ik ofwel mijn tekst in een andere kleur hebben ofwel het vakje om te posten.
kan iemand mij hier mee helpen want blijkbaar lukt het mij toch niet om dit zelf uit te vissen
alvast mercikes x
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 43
Registratie : 10-04-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 43
Registratie : 10-04-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Soortgelijke onderwerpen
» Lettertype
» Lettertype catagorie en forums veranderen
» Lettertype Chatbox
» Navigatiebar + schaduw lettertype
» Categorie lettertype/afbeelding
» Lettertype catagorie en forums veranderen
» Lettertype Chatbox
» Navigatiebar + schaduw lettertype
» Categorie lettertype/afbeelding
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: