Nieuwe RP site, samenwerken?
3 plaatsers
Pagina 3 van 3• Deel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Nieuwe RP site, samenwerken?
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Beste mensen,
Ik ben opzoek naar mensen die samen met mij een RP-forum zouden willen beginnen. Onderwerp maakt opzich niet zoveel uit maar een Western of een Middeleeuws tintje eraan lijkt me wel leuk. Een fantasy kan natuurlijk ook. Maar ik sta ervoor open om andere onderwerpen te horen te krijgen. Ik hoop ook iemand te vinden die dan zodoende handig is met het maken van een lay-out e.d.
Ik hoop positieve reacties hier te ontvangen. Je kan me natuurlijk ook altijd een privébericht sturen.
Met vriendelijke groet,
FalconHorus
Beste mensen,
Ik ben opzoek naar mensen die samen met mij een RP-forum zouden willen beginnen. Onderwerp maakt opzich niet zoveel uit maar een Western of een Middeleeuws tintje eraan lijkt me wel leuk. Een fantasy kan natuurlijk ook. Maar ik sta ervoor open om andere onderwerpen te horen te krijgen. Ik hoop ook iemand te vinden die dan zodoende handig is met het maken van een lay-out e.d.
Ik hoop positieve reacties hier te ontvangen. Je kan me natuurlijk ook altijd een privébericht sturen.
Met vriendelijke groet,
FalconHorus
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Nieuwe RP site, samenwerken?
Mijn complimenten...lay-out + portal zijn echt mooi, net zoals het logo!
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Site
» Allbrew - Alles op 1 site!
» Site Ratio
» Buttons voor op de site!
» Site niet gevonden bij.....
» Allbrew - Alles op 1 site!
» Site Ratio
» Buttons voor op de site!
» Site niet gevonden bij.....
Pagina 3 van 3