vreemd scherm (Waarschuwing het bezoeken van deze site etc etc...)
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
vreemd scherm (Waarschuwing het bezoeken van deze site etc etc...)
Als ik op het forum kom en een ongelezen bericht aanklik krijg ik volgend scherm!
heb dit nooit eerder gehad, pas sinds vandaag, hoe kan dat nu ??
Krijg dit scherm ook op dit forum.
EDIT bij susie.
Dit probleem doet zich vooral voor bij het gebruik van google chrome....Bij IE en andere is dit probleem er niet.
heb dit nooit eerder gehad, pas sinds vandaag, hoe kan dat nu ??
Krijg dit scherm ook op dit forum.
EDIT bij susie.
Dit probleem doet zich vooral voor bij het gebruik van google chrome....Bij IE en andere is dit probleem er niet.
Re: vreemd scherm (Waarschuwing het bezoeken van deze site etc etc...)
gebruik je ook google chrome?
ik heb er namelijk wel met google chrome last van maar niet met I.E
ik heb er namelijk wel met google chrome last van maar niet met I.E
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ja, maar heb pas van vandaag last van dat schermpje, terwijl ik google chrome toch al een dikke maand als browser heb.
Klopt idd, ik gebruik zelf ook al een tijd google chrome omdat die meestal sneller is.. Maar hij lijkt niet goed te willen werken met chrome...
Op het engelse ondersteun hebben mensen er ook last van....
Ik zal dat topic in de gaten houden, hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen.
Het is wel erg vervelend, wat je kun doen is een mededeling plaatsen dat het forum in google chrome op moment problemen kan geven.
Op het engelse ondersteun hebben mensen er ook last van....
Ik zal dat topic in de gaten houden, hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen.
Het is wel erg vervelend, wat je kun doen is een mededeling plaatsen dat het forum in google chrome op moment problemen kan geven.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» virus opgelopen door het forum te bezoeken?
» Vreemd!
» Zwart scherm en vermindering posts?
» Forum doet vreemd
» Profiel doet vreemd?
» Vreemd!
» Zwart scherm en vermindering posts?
» Forum doet vreemd
» Profiel doet vreemd?
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: