berichten niet goed plaatsen
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
berichten niet goed plaatsen
Op mijn forum plaatsen leden wel eens een lesje, deze kopieren wij dan en plaatsen onder een algemene naam.
Maar als ik dit nu doe, komen plaatjes uit het lesje niet meer zichtbaar, en ook [center] werkt niet meer...
Iemand enig idee hoe dit kan?
Maar als ik dit nu doe, komen plaatjes uit het lesje niet meer zichtbaar, en ook [center] werkt niet meer...
Iemand enig idee hoe dit kan?
Re: berichten niet goed plaatsen
Ik had dit gisteren ook, dat als ik kopieerde de hyperlink het niet goed deed.
Bij mij lag het eraan dat bij mij BBcode uitschakelen in dit bericht was aangevinkt (opties onder het te plaatsen bericht)
Bij mij lag het eraan dat bij mij BBcode uitschakelen in dit bericht was aangevinkt (opties onder het te plaatsen bericht)
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» 5-secondenregel bij plaatsen van berichten
» gebruikersnaam/wachtwoord niet goed
» Scm player werkt niet goed.
» Niet goed toonbaar op mobiele apparaten
» forum wordt niet goed weergegeven
» gebruikersnaam/wachtwoord niet goed
» Scm player werkt niet goed.
» Niet goed toonbaar op mobiele apparaten
» forum wordt niet goed weergegeven
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: