Pagina vóór Portal?
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Pagina vóór Portal?
Ik denk niet dat de titel héél duidelijk is, maar ik wil graag zoiets, dat als je op mijn forum komt, dat je dan zoiets krijgt:
http://dreamhorses.actieforum.com/
Klik op Link
En op mijn forum kom je meteen op de Portal. Kan iemand mij helpen??
Grtz,
Jobotje
http://dreamhorses.actieforum.com/
Klik op Link
En op mijn forum kom je meteen op de Portal. Kan iemand mij helpen??
Grtz,
Jobotje
Laatst aangepast door Jobotje21 op di 20 apr 2010 - 20:25; in totaal 1 keer bewerkt
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Pagina vóór Portal?
Beheerderspaneel -> Modules -> Naar onderen scrollen: HTML pages management.
Daar kan je 'n nieuwe pagina aanmaken + instellen of dat de home wordt of niet. Succes.
Daar kan je 'n nieuwe pagina aanmaken + instellen of dat de home wordt of niet. Succes.
Dat heb ik al geprobeerd, alleen dan zie je het menu óók nog, en dat wil ik liever niet, ik wil dat ik zelf links daar kan plaatsen enzo.?
Job- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Do you wish to use your forum header and footer ?
O Ja O Nee
If you check "No", you will have to make a full html page (with html, body, head ...).
In this case, when you edit the page, html editor is disabled.
Dus je moet eventjes daar "nee" aanvinken, dan lukt het waarschijnlijk wel.
Dan krijg ik:
HTML page successfully updated.
This page cannot be set as the homepage until you insert a link to the website actieforum.com.
HTML page successfully updated.
This page cannot be set as the homepage until you insert a link to the website actieforum.com.
Job- Actief Forumlid
-
Ja je moet in die HTML pagina eventjes 'n link plaatsen naar actieforum.com. Wat ikzelf altijd doe is gewoon het lettertype klein + wit maken. Dan valt ie niet op.
Job- Actief Forumlid
-
Geen probleem, en als je vraag is beantwoord altijd eventjes het topicicoontje groen maken.
Lees hier hoe je dat moet doen.
Lees hier hoe je dat moet doen.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: