HELP ME!!
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
HELP ME!!
Ik wil mijn skin uploaden, maar ik kom niet verder dan de volgende foutmelding
The submitted skin is in majority composed of images from another skin. Please provide original skins.
Kan iemand mij helpen??
The submitted skin is in majority composed of images from another skin. Please provide original skins.
Kan iemand mij helpen??
Job- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 27-01-10
Oprichter : Nee
Templates : Nee
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: HELP ME!!
je kunt geen skin van hitskin van op je forum zetten, iets aanpassen en vervolgens als je eigen skin op hitskin zetten..
je kunt hem wel op je eigen pc opslaan.
je kunt hem wel op je eigen pc opslaan.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gedaan... Naja, als ik hem opsla op mijn PC, dan kan ik hem op mijn andere forum ook gebruiken??
Job- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Om welke skin gaat het dan?? Want als ik op de link in je profiel kijk zie ik jalokim's skin.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
En die kan je niet uploaden naar Hitskin, want daar is er al één van. Als je op een ander forum deze skin ook wilt dan installeer je hem gewoon via het account van je andere forum.
Links onder zo'n skin staat dan: Forum adress en staat er bij om het te installeren.
Maar die skin uploaden naar Hitskin zal dus niet gaan .
Links onder zo'n skin staat dan: Forum adress en staat er bij om het te installeren.
Maar die skin uploaden naar Hitskin zal dus niet gaan .
Job- Actief Forumlid
-
het heeft gewerkt. Ik heb net mijn eerste Skin op Hitskin gezet . Dat er nog veel mogen volgen.
slotje erop.
slotje erop.
Job- Actief Forumlid
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: