Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Ik werk met versie PunBB en als ik een bericht geplaatst heb krijg ik onderstaande
balk te zien,
hier staat normaal "klik hier om naar de index te gaan
en "klik hier om naar het onderwerp te gaan
https://2img.net/r/ihimizer/img156/4460/sshot1klikhier.jpg
door die witte achtergrond is die tekst niet te zien
hoe kan ik deze witte achtergrond zwart krijgen?
Ik werk met versie PunBB en als ik een bericht geplaatst heb krijg ik onderstaande
balk te zien,
hier staat normaal "klik hier om naar de index te gaan
en "klik hier om naar het onderwerp te gaan
https://2img.net/r/ihimizer/img156/4460/sshot1klikhier.jpg
door die witte achtergrond is die tekst niet te zien
hoe kan ik deze witte achtergrond zwart krijgen?
Re: berichten
hoi hoi katrien..
Is de link in je profiel de link naar je forum? Want als dat zo is dan is het phpbb3...
Dan kan ik er even kijken. Groetjes susanne
Is de link in je profiel de link naar je forum? Want als dat zo is dan is het phpbb3...
Dan kan ik er even kijken. Groetjes susanne
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nee dat is niet de goede link, zoals ik al schreef werk ik met de versie PunBB.
Ik ben begonnen met phpbb2 maar omdat daar geen poll mogelijk was , (die vraag heb ik hier gesteld maar nog steeds geen duidelijk antwoord op gekregen)
wilde ik overstappen naar phpbb3 maar dat correspondeerd weer niet goed met de stijl die ik gebruik , uiteindelijk is het toen PunBB geworden maar sinds die tijd heb ik die witte balken
Groetjes, Katrien
Ik ben begonnen met phpbb2 maar omdat daar geen poll mogelijk was , (die vraag heb ik hier gesteld maar nog steeds geen duidelijk antwoord op gekregen)
wilde ik overstappen naar phpbb3 maar dat correspondeerd weer niet goed met de stijl die ik gebruik , uiteindelijk is het toen PunBB geworden maar sinds die tijd heb ik die witte balken
Groetjes, Katrien
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Die skin is gemaakt voor phpBB2 en werkt dus niet goed met PunBB. Kies een skin die gemaakt is voor PunBB of gebruik phpBB2.
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb de versie phpBB2 gebruikt maar daar was geen mogelijkheid voor een poll volgens mij, heb die vraag hier toen gesteld maar nooit geen duidelijk antwoord op gekregen, ben toen overgegaan op PunBB die deze mogelijkheid wel biedt voor mij is dit essentieel.
PhpBB heeft die mogelijkheid zeer zeker wel, ik zal even op zoek gaan naar je oude topic.
-
Omdat ik voor het probleem met de poll geen oplossing heb gekregen ben ik van PhpBB2 naar PhpBB overgegaan maar ik wil alleen maar weten hóé een van deze problemen opgelost kunnen worden, als men mij een oplossing of een duidelijk antwoord had gegeven op die poll vraag had ik nu waarschijnlijk dit bericht niet hoeven te schrijven.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: