Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Ik werk met versie PunBB en als ik een bericht geplaatst heb krijg ik onderstaande
balk te zien,
hier staat normaal "klik hier om naar de index te gaan
en "klik hier om naar het onderwerp te gaan
https://2img.net/r/ihimizer/img156/4460/sshot1klikhier.jpg
door die witte achtergrond is die tekst niet te zien
hoe kan ik deze witte achtergrond zwart krijgen?
Ik werk met versie PunBB en als ik een bericht geplaatst heb krijg ik onderstaande
balk te zien,
hier staat normaal "klik hier om naar de index te gaan
en "klik hier om naar het onderwerp te gaan
https://2img.net/r/ihimizer/img156/4460/sshot1klikhier.jpg
door die witte achtergrond is die tekst niet te zien
hoe kan ik deze witte achtergrond zwart krijgen?
Re: berichten
hoi hoi katrien..
Is de link in je profiel de link naar je forum? Want als dat zo is dan is het phpbb3...
Dan kan ik er even kijken. Groetjes susanne
Is de link in je profiel de link naar je forum? Want als dat zo is dan is het phpbb3...
Dan kan ik er even kijken. Groetjes susanne
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nee dat is niet de goede link, zoals ik al schreef werk ik met de versie PunBB.
Ik ben begonnen met phpbb2 maar omdat daar geen poll mogelijk was , (die vraag heb ik hier gesteld maar nog steeds geen duidelijk antwoord op gekregen)
wilde ik overstappen naar phpbb3 maar dat correspondeerd weer niet goed met de stijl die ik gebruik , uiteindelijk is het toen PunBB geworden maar sinds die tijd heb ik die witte balken
Groetjes, Katrien