Beheer overhevelen.
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Beheer overhevelen.
Ik ben mede beheerder van een form (http://proathuus.all-up.com/)
Nu wil de beheerder, die ik persoonlijk ken, de beheer volledig bij mij neerleggen.
Dit om privé redenen, maar elk geval, gaat het om dat zij gehackt word, en het forum daar de dupe van is. (zelfs een mail gehad dat hij verwijderd zou zijn, wat niet waar is achteraf.).
Ze wil het beheer bij mij neerleggen, en nu is het de vraag, kan dit?
Zo ja Hoe?!
Nu wil de beheerder, die ik persoonlijk ken, de beheer volledig bij mij neerleggen.
Dit om privé redenen, maar elk geval, gaat het om dat zij gehackt word, en het forum daar de dupe van is. (zelfs een mail gehad dat hij verwijderd zou zijn, wat niet waar is achteraf.).
Ze wil het beheer bij mij neerleggen, en nu is het de vraag, kan dit?
Zo ja Hoe?!
Re: Beheer overhevelen.
Volgens mij kan het wel,
Aangezien je mede beheerder bent heb je al een vrij groot deel van het forum in je 'bezit'
Maar hoe je het moet doen weet ik helaas niet... xD
Aangezien je mede beheerder bent heb je al een vrij groot deel van het forum in je 'bezit'
Maar hoe je het moet doen weet ik helaas niet... xD
Sophietjah- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 20-12-09 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik heb inderdaad al veel in mijn bezit, maar als ik een andere layout wil plaatsen via Hitskin kan dit niet, daar is de administrator voor nodig,
Zo kan zij ook alleen het forum verwijderen enzovoorts, maar deze macht wil ze bij mij leggen.
Zo kan zij ook alleen het forum verwijderen enzovoorts, maar deze macht wil ze bij mij leggen.
Nee inderdaad, gaat niet.
Tenzij de echte beheerder (oprichter) zijn of haar account aan jou geeft.
Anders gaat dit niet
Tenzij de echte beheerder (oprichter) zijn of haar account aan jou geeft.
Anders gaat dit niet
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jup, dat ze haar email veranderd in dat van jou en het wachtwoord in wat jij wil
Verder is er geen optie beschikbaar...
En als je vriend(in) gehackt zou worden en het forum de dupe zou worden, waarom zou je dan een andere layout moeten kiezen?
Verder is er geen optie beschikbaar...
En als je vriend(in) gehackt zou worden en het forum de dupe zou worden, waarom zou je dan een andere layout moeten kiezen?
Gill- Actief Forumlid
-
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Spijtig genoeg kan het beheer niet overgedragen worden.
Ik heb ook het wachtwoord van de tweede beheerdersaccount (degene die de site heeft gemaakt) gekregen, omdat ik op mijn beheerdersaccount niet alles kan veranderen.
Ik heb ook het wachtwoord van de tweede beheerdersaccount (degene die de site heeft gemaakt) gekregen, omdat ik op mijn beheerdersaccount niet alles kan veranderen.
doggygirly- Actief Forumlid
-
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» Het beheer overgeven aan een ander.
» Smiley beheer
» Probleem beheer
» Leden automatisch doorzetten en afb. beheer
» Credits Beheer
» Smiley beheer
» Probleem beheer
» Leden automatisch doorzetten en afb. beheer
» Credits Beheer
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: