Kleuren bij je profiel
5 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Kleuren bij je profiel
Ik wil dus de rode kleuren die je hier op de afbeelding ziet veranderen
Maar in de kleureninstelling heb ik geen rood meer staan
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Maar in de kleureninstelling heb ik geen rood meer staan
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Re: Kleuren bij je profiel
Bedoel je dit, zoals mij?
Vetgedrukt in het zwart (of andere kleur)?
Of dat bovenste 'moderator/beheerder'?
Vetgedrukt in het zwart (of andere kleur)?
Of dat bovenste 'moderator/beheerder'?
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Hmm.. Het is al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb...
Ik heb echt geen idee meer hoe het moet
Het bovenste dat weet ik wel nog...
Ik heb echt geen idee meer hoe het moet
Het bovenste dat weet ik wel nog...
Gill- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Misschien iemand anders die het weet?
Het moet toch kunnen. Hiervoor had ik rode letters
En nu dus een ander kleurtje. Maar dat blijft gewoon rood?
Snap er echt niks van
Het moet toch kunnen. Hiervoor had ik rode letters
En nu dus een ander kleurtje. Maar dat blijft gewoon rood?
Snap er echt niks van
Gill- Actief Forumlid
-
Gill- Actief Forumlid
-
Helemaal niemand een idee? Het lijkt me dat je dat gewoon kan veranderen. Maar ja hoe?
sandravd- Nieuw Forumlid
Leeftijd : 43
Registratie : 23-04-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Je kunt het ongetwijfeld in de CSS-stylesheet veranderen (Beheerderspaneel > Display > Pictures and Colors > Kleuren > Cascading Style Sheet). Ik kan zo echter niet zeggen wat je precies moet veranderen bij jouw template, dus als je het je ondertussen zelf niet lukt om het te ontdekken (bijvoorbeeld omdat je geen ervaring hebt met CSS) kom ik erop terug.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Wat ik een beetje vreemd vind dat is dat als je een standaart forum opzet de letters volgens mij blauw of zwart zijn. Ook de letterkleur die ik bedoel. Ik heb daarna gewoon de letterkleuren in rood verandert en absoluut niet in de CSS zitten rommelen. Ik ga daar dus niet aan zitten want straks doe ik dingen verkeerd en ziet mijn forum er helemaal niet meer uit. Dus als je kan helpen Blackadder. Heel graag!
Ik wil je wel helpen, maar zie in je afbeelding geen rode letters. Ik ben kleurenblind, dus hoogstwaarschijnlijk is dat de oorzaak Waar staan die rode letters?
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
En ik heb het meteen maar gevonden
Ga naar: Gebruikers & Groepen -> in de bovenste linkerkolom 'Gebruikers' klik je op Profile -> Dan krijg je een lijst waarin alle profielonderdelen staan -> Klik op het bewerkknopje achter je profielonderdeel naar keuze (dat tandwielachtige icoontje) -> Je krijgt een schermpje voor je neus waarin je het profielonderdeel aan kan passen en achter het hokje waar je de naam in kan vullen zie je dat je daar de kleur aan kan passen.
Ga naar: Gebruikers & Groepen -> in de bovenste linkerkolom 'Gebruikers' klik je op Profile -> Dan krijg je een lijst waarin alle profielonderdelen staan -> Klik op het bewerkknopje achter je profielonderdeel naar keuze (dat tandwielachtige icoontje) -> Je krijgt een schermpje voor je neus waarin je het profielonderdeel aan kan passen en achter het hokje waar je de naam in kan vullen zie je dat je daar de kleur aan kan passen.
-
Gill- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Kleuren header
» kleuren hoofdmenu aanpassen
» Gebruikersgroepen kleuren
» Groepen kleuren.
» Kleuren veranderen
» kleuren hoofdmenu aanpassen
» Gebruikersgroepen kleuren
» Groepen kleuren.
» Kleuren veranderen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: