popup
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
popup
hoi allemaal, ik kwam ergens op dit forum een topic tegen waarin "offtopic' over het maken van een popup werd gesproken. Omdat het (volgens mij) offtopic was kan ik het niet meer terugvinden, ook niet met de zoekfunctie.
Om een lang verhaal kort te maken...wil ik graag een popup op de eerste pagina laten verschijnen......ik weet dus dat het mogelijk is ...alleen weet niet hoe en waar ik moet zoeken in het beheersderspaneel...alvast dank !!!
Om een lang verhaal kort te maken...wil ik graag een popup op de eerste pagina laten verschijnen......ik weet dus dat het mogelijk is ...alleen weet niet hoe en waar ik moet zoeken in het beheersderspaneel...alvast dank !!!
Re: popup
Een login popup bedoel je waarschijnlijk, waarbij je zelf tekst kan toevoegen.
Ga naar beheerderspaneel >> algemeen >> configuratie >> scroll beetje naar beneden tot je 'Login popup' tegenkomt.
Derest wijst zichzelf uit
Ga naar beheerderspaneel >> algemeen >> configuratie >> scroll beetje naar beneden tot je 'Login popup' tegenkomt.
Derest wijst zichzelf uit
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Als dat de enige popup mogelijkheid is, dan bedoel ik die. Volgens mij ging het niet over een login popup, maar een normale popup. Mocht dat niet het geval zijn zal ik het met deze moeten doen. Dank !!!
Er kan zelf geen pop-up geplaatst worden
En ja de enige mogelijkheid is via de login pop up. Maar hierbij kan je ook zelf tekst schrijven
En ja de enige mogelijkheid is via de login pop up. Maar hierbij kan je ook zelf tekst schrijven
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: