images verwijderen
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
images verwijderen
ik vraag me eigenlijk eens af hoe je images die je upload in het beheer (voor layout)
kan verwijderen.. mijn mapje daar staat boemvol en zou er graag een deel verwijderen.
kan verwijderen.. mijn mapje daar staat boemvol en zou er graag een deel verwijderen.
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 43
Registratie : 10-04-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 10-04-09 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: images verwijderen
Dan log je apart in op het account (e-mail + wachwoord van beheerder) en kan je ze zo verwijderen.
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
hmmmm ok dat inloggen daar is dus gelukt MAARRRR ik krijg daar de images van een oud forum van me te zien.. ik dacht zal wel zijn doordat ik MIJN emailadres gebruik dus nu had ik het vaste mailadres van het forum gebruikt krijg ik nog steeds de images van dat ander forum te zien terwijl dat mailadres daar niets mee te maken had.. iemand tips hoe ik de afbeeldingen van mijn huidig forum te zien krijg???
veel liefs
veel liefs
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
Heb je wel doorgebladerd? En hoeveel fora heb je gehad en heb je plaatjes geupload? Want ik heb volgens mij wel 3 accounts daar door allerlei fora, maar als ik inlog krijg ik de plaatjes te zien van het forum waarmee ik inlog (dus het e-mailadres waarmee ik het forum heb opgestart).
vandaag lukt het wel, nu heb gisteren wel dat andere forum deflinitief verwijderd mercikes allemaal voor de hulp! x
Mahicary- Nieuw Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Extra Instelling bij Profiel - Images List maar dan Meerkeuze
» Forumnaam verwijderen
» Account verwijderen
» Moderator verwijderen
» Verwijderen van Forum
» Forumnaam verwijderen
» Account verwijderen
» Moderator verwijderen
» Verwijderen van Forum
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: