rangtitel kleur aanpassen
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
rangtitel kleur aanpassen
Hey,
Nu zie ik hier dat jullie de rangtitel een kleur hebben gegeven, en op een ander forum heb ik al gezien dat de titel half een kleur heeft en half zwart is. Hoe moet dit? Ik heb het al met kleurcodes in bb-code gebruikt maar dat werkte niet
Groetjes
Nu zie ik hier dat jullie de rangtitel een kleur hebben gegeven, en op een ander forum heb ik al gezien dat de titel half een kleur heeft en half zwart is. Hoe moet dit? Ik heb het al met kleurcodes in bb-code gebruikt maar dat werkte niet
Groetjes
Re: rangtitel kleur aanpassen
Dat werkt met HTML
Voorbeeldje:
Dit voer je dan in waar je de naam van de rang in moet voeren.
Stel je wilt de helft van de rang oranje en de andere helft zwart:
Voorbeeldje:
- Code:
<font color="yellow"><b>Rang</b></font>
Dit voer je dan in waar je de naam van de rang in moet voeren.
Stel je wilt de helft van de rang oranje en de andere helft zwart:
- Code:
<font color="orange"><b>Sib</font><font color="black">ren</b></font>
Aanvulling, als je gebruikersgroepen gebruikt op je forum kan je beter die kleuren bij je rang doen net als hier! Ga naar gebruikers en groepen in je beheerderspaneel en dan groepen daar kan je de gebruikersgroep kleur terug vinden en die vervolgens kopieren!
Tip gebruik het programma 'Kladblok' dan kun je vandaar uit je code aanpassen! Dit gebruik ik vaak.
Tip gebruik het programma 'Kladblok' dan kun je vandaar uit je code aanpassen! Dit gebruik ik vaak.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
bedankt voor de reactie, maar het is al gelukt
-slytherin78 hier, Oké dan! Gesloten-
-slytherin78 hier, Oké dan! Gesloten-
Soortgelijke onderwerpen
» kleur van categorietitel aanpassen
» kleur wijzigen
» skin kleur
» Kleur groepsleden?
» "Logged in as" kleur.
» kleur wijzigen
» skin kleur
» Kleur groepsleden?
» "Logged in as" kleur.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: