herfst
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
herfst
ik zou heel graag een herfststijl krijgen aub
De achtergrond zou ik graag met herfstbladeren ofzo hebben en de topics waar je de onderwerp ziet vb als er in gereageerd is eventeueel een herfstblad ofzo
hopelijk kunnen jullie mij helpen
mijn forum is: http://mamaswereldje.actieforum.com/
duizend maal dank dat je dat zou willen doen
De achtergrond zou ik graag met herfstbladeren ofzo hebben en de topics waar je de onderwerp ziet vb als er in gereageerd is eventeueel een herfstblad ofzo
hopelijk kunnen jullie mij helpen
mijn forum is: http://mamaswereldje.actieforum.com/
duizend maal dank dat je dat zou willen doen
Re: herfst
hoihoi,
Ik zie nu pas dit topic.
Als ik in profiel naar je forum kijk zie ik dat je al een herfstsfeer hebt...
Geld de aanvraag nog steeds?
Ik zie nu pas dit topic.
Als ik in profiel naar je forum kijk zie ik dat je al een herfstsfeer hebt...
Geld de aanvraag nog steeds?
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ik heb ondertussen een test forum aangemaakt en zelf geprobeerd
dus bij deze mag dit gelsoten worden
dus bij deze mag dit gelsoten worden
Oké dan komt voor elkaar!
> Gesloten
> Archief
> Gesloten
> Archief
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: