nog 1 legend hoe krijg je dat
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
nog 1 legend hoe krijg je dat
ey peepsZ weet niet of 1 van jullie het weten maar hoe krijg je meer legend bij legend hbe ik
Legend : 9]Beheerder ] 7]Moderator ]
maar wou er 1 bij maar hoe maak dat dat als iemand het weet alvast bedankt
Legend : 9]Beheerder ] 7]Moderator ]
maar wou er 1 bij maar hoe maak dat dat als iemand het weet alvast bedankt
Laatst aangepast door op vr 5 okt 2007 - 13:16; in totaal 1 keer bewerkt
Re: nog 1 legend hoe krijg je dat
Hoi faraaz,
Hartelijk welkom bij Actieforum.
Om je forum te kunnen beheren moet je allereerst inloggen op je forum: http://remixinc.forumotion.com/login.forum?connexion
De inlogpagina kun je bereiken via de knop "log in" op de knoppenbalk onder het forumlogo.
Als je eenmaal ingelogd bent, ga je naar het administratiepaneel. Hier kun je komen door op de link "Administratiepaneel" onderaan de pagina te klikken. Je wordt voordat je het administratiepaneel te zien krijgt eerst gevraagd nogmaals je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.
Je ziet nu het administratiepaneel, van waaruit je je forum volledig kunt beheren. Standaard wordt de eenvoudige versie van het administratiepaneel getoond. Wil je meer en geavanceerdere opties, klik dan op de knop "geavanceerd" boven de iconen op de startpagina van het administratiepaneel.
Hartelijk welkom bij Actieforum.
Om je forum te kunnen beheren moet je allereerst inloggen op je forum: http://remixinc.forumotion.com/login.forum?connexion
De inlogpagina kun je bereiken via de knop "log in" op de knoppenbalk onder het forumlogo.
Als je eenmaal ingelogd bent, ga je naar het administratiepaneel. Hier kun je komen door op de link "Administratiepaneel" onderaan de pagina te klikken. Je wordt voordat je het administratiepaneel te zien krijgt eerst gevraagd nogmaals je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.
Je ziet nu het administratiepaneel, van waaruit je je forum volledig kunt beheren. Standaard wordt de eenvoudige versie van het administratiepaneel getoond. Wil je meer en geavanceerdere opties, klik dan op de knop "geavanceerd" boven de iconen op de startpagina van het administratiepaneel.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
1 stap veder bedankt & ik heb nog 2 vragen
1. hoe maak ik een portaal
2. ik heb iets gedaan nu hbe ik 3 forums ofzo ik 2 maar 1 zit goed en 1 zit scheef en die scheefe moet weg maar als ik weg wil doen Staat er
Informatie
This forum has topics, select another forum where you want to move the topics. dis wat moet ik nu doen
1. hoe maak ik een portaal
2. ik heb iets gedaan nu hbe ik 3 forums ofzo ik 2 maar 1 zit goed en 1 zit scheef en die scheefe moet weg maar als ik weg wil doen Staat er
Informatie
This forum has topics, select another forum where you want to move the topics. dis wat moet ik nu doen
ow PS ik heb de naam van de forum aan gepast dus al je wilt kijkn over de probleem
dit is de link http://gorgeas-promotionsz.forumotion.com/welkom-c3/
dit is de link http://gorgeas-promotionsz.forumotion.com/welkom-c3/
Vraag 1:
Naar u beheerders paneel gaan --> Naar module > configuration
en dan gewoon u portaal activeren.
Vraag 2:
Gewoon al de topic die in die "te verwinderen topic" zijn verplatsen of verwijderen, dan pas zul je het forum kunnen verwijderen.
Vraag 2:
Gewoon al de topic die in die "te verwinderen topic" zijn verplatsen of verwijderen, dan pas zul je het forum kunnen verwijderen.
Tsen- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 34
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Tsen schreef:Vraag 1:
dat snap ik niet zo goed kan je iets duidelijker zijn beheerders?? Modulle??kan je ietie pietsie duidelijker gaan alvast bedankt
Hellemaal beneden op u forum saat er "Administratiepaneel"
Daar klik je op....
Dan ben je op een deel dat "Beheersindex" noemt.
Naast de naam van die gedeelte zul je andere naam-delen zien.
zoals "Module"
Daar klik je op...
Dan klik je op het huisje "Portal" genoemd....
Tot daar
Dan moet je gewoon klikken op "Portaal Activeren"
Dan moet je dat gedeelte goed lezen, het eerste lijn is die dat je wilt....
NL. "Show the portal", dan moet je op dat wit cirkeltje klikken (Ja)
En dan heb je de portaal aangemaakt. Je kunt nu u portal opmaken.
Daar klik je op....
Dan ben je op een deel dat "Beheersindex" noemt.
Naast de naam van die gedeelte zul je andere naam-delen zien.
zoals "Module"
Daar klik je op...
Dan klik je op het huisje "Portal" genoemd....
Tot daar
Dan moet je gewoon klikken op "Portaal Activeren"
Dan moet je dat gedeelte goed lezen, het eerste lijn is die dat je wilt....
NL. "Show the portal", dan moet je op dat wit cirkeltje klikken (Ja)
En dan heb je de portaal aangemaakt. Je kunt nu u portal opmaken.
Tsen- Actief Forumlid
-
Registratie : 10-06-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ok dat ehb ik gedaan maar krijg nog steeds nix te zien
EDIT: Nu wel
EDIT: Nu wel
Tsen- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» hoe krijg je meer kleuren/namen in die legend balk
» Legend
» Legend
» legend
» Krijg geen melding op een bericht.
» Legend
» Legend
» legend
» Krijg geen melding op een bericht.
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: