(habbo) Skin verzoekje
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
(habbo) Skin verzoekje
habbo beste iedereen,
ik he been forum maar het niet echt een leuk habbo skin erbij kunnen vonden, dus daarom wou is vragen of iemand hier op het ondersteuningsforum een skin voor bij kon maken, hieronder nog wat extra informatie!
Ik heb een phpbb3 versie forum.
de kleuren maken bij niet zo veel uit als er maar veel geel inzit (geel is de kleur van habbo vandaar).
op mijn pc heb ik allemaal plaatjes staan die ik wil gaan gebruiken voor mijn forum van banner tot rang plaatjes .
als je iets nog niet begrijpt zeg het dan ff
groeties,
BaSa
ik he been forum maar het niet echt een leuk habbo skin erbij kunnen vonden, dus daarom wou is vragen of iemand hier op het ondersteuningsforum een skin voor bij kon maken, hieronder nog wat extra informatie!
Ik heb een phpbb3 versie forum.
de kleuren maken bij niet zo veel uit als er maar veel geel inzit (geel is de kleur van habbo vandaar).
op mijn pc heb ik allemaal plaatjes staan die ik wil gaan gebruiken voor mijn forum van banner tot rang plaatjes .
als je iets nog niet begrijpt zeg het dan ff
groeties,
BaSa
Re: (habbo) Skin verzoekje
Ik heb de skin van mijn forum (RetroNet) geupload op Hitskin.
Deze heet 'RetroNet skin' op naam 'RetroNet' en het is geheel met banner en in de kleur oranje... Misschien ben je er wat mee?
Ik heb even de link opgezocht:
Klik hier voor een voorbeeld
Klik hier om hem in te stellen
Deze heet 'RetroNet skin' op naam 'RetroNet' en het is geheel met banner en in de kleur oranje... Misschien ben je er wat mee?
Ik heb even de link opgezocht:
Klik hier voor een voorbeeld
Klik hier om hem in te stellen
Gill- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
nog, niets tegen jouw ofzo maar ik vind de skin niet zo mooi,
heb je misschien nog een andere?
heb je misschien nog een andere?
Gill- Actief Forumlid
-
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
BaSa schreef:ok jammer, toch bedankt!
Geen dank, ik gaf maar een voorbeeld.
En volgens mij staat op er op Hitskin nog een skin van Habbo en het heet 'Habbonieuws' ofzoiets dacht ik...
Gill- Actief Forumlid
-
weet ik, maar die is phpbb2 en ik wil phpbb3 , anders had ik die wel genomen en ik wind je kleuren ook niet echt leuk
BaSa schreef:weet ik, maar die is phpbb2 en ik wil phpbb3 , anders had ik die wel genomen en ik wind je kleuren ook niet echt leuk
Ah zo..
Ok
Gill- Actief Forumlid
-
*bumb* alweer ;S
iemand nog interesse, de vankantie is allang over gewaaid, en ik heb nog niks gehoord -.-
iemand nog interesse, de vankantie is allang over gewaaid, en ik heb nog niks gehoord -.-
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: