hoe krijg ik HTML op mijn forum?
4 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
hoe krijg ik HTML op mijn forum?
ik heb een forum van jullie maar kan er geen html opzetten zoals een teller of een stem button, hoe moet ik diet erop zetten?
weet iemand raad,
BaSa
p.s. kan ik ook zoon waarschuwings niveu balkjes op mijn forum krijgen?
weet iemand raad,
BaSa
p.s. kan ik ook zoon waarschuwings niveu balkjes op mijn forum krijgen?
Re: hoe krijg ik HTML op mijn forum?
Beheerderspaneel---algemeen--- Messages and Emails---configuratie
de 4de optie is:
HTML toestaan :
Vink 'ja' aan en klik op verzenden, nu zou ie het moeten doen
Voor zo een warschuwingsbalkje verwijs ik je door naar dit topic waar dezelfde vraag is gesteld
de 4de optie is:
HTML toestaan :
Vink 'ja' aan en klik op verzenden, nu zou ie het moeten doen
Voor zo een warschuwingsbalkje verwijs ik je door naar dit topic waar dezelfde vraag is gesteld
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
ik had het inderdad al uitgevogelt, ik wist niet dat er al zoon topic was sorry
-
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
even een vraagje over dat met waarschuwingsniveau, mag ik wel zoiets doen als bijvoorbeeld: een afbeelding met de tekst je hebt 1 warn of een afbeelding je bent verbannen van dit forum tot:?
zou dit wel mogen?
groeten,
BaSa
zou dit wel mogen?
groeten,
BaSa
Je mag dat tuurlijk doen, maar je mag niet DEZELFDE afbeeldingen gebruiken
-
zou ik wel alleen het banned afbeeldingetje mogen gebruiken?
groeten,
BaSa
p.s. mag ik wel plagiaat plegen met de afbeeldingrandjes van de staff? ik vind ze zoo leuk!
groeten,
BaSa
p.s. mag ik wel plagiaat plegen met de afbeeldingrandjes van de staff? ik vind ze zoo leuk!
Sorry BaSa maar op zoal de rangen als de waarschuwing plaatjes mogen alleen voor ondersteuningsforums gebruikt worden dus kan ik het niet toestaan.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
slytherin78 schreef:Sorry BaSa maar op zoal de rangen als de waarschuwing plaatjes mogen alleen voor ondersteuningsforums gebruikt worden dus kan ik het niet toestaan.
jammer, maar toch bedankt!
dank je voor de link! :66577:
groetjes,
BaSa
wat mij betreft mag er een op! ik heb het topic niet mer nodig
Gesloten door slytherin78
Gesloten door slytherin78
Soortgelijke onderwerpen
» Ik krijg mijn in de juxebox niet uit de forum.
» Hoeveel gasten krijg ik op mijn forum per dag
» Hoe krijg ik meer leden op mijn forum?
» HTML source ipv alleen switch editor in html/widget(portal/forum)
» hoe krijg je net als deze forum een,
» Hoeveel gasten krijg ik op mijn forum per dag
» Hoe krijg ik meer leden op mijn forum?
» HTML source ipv alleen switch editor in html/widget(portal/forum)
» hoe krijg je net als deze forum een,
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: