phpBB2 -> phpBB3 geeft problemen.
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
phpBB2 -> phpBB3 geeft problemen.
Zodra ik mijn forumversie verander in phpBB3 gaat mijn hele layout van slag. Ook de CSS kopiëren heeft geen zin.
Iemand tips en suggesties of gewoon vette pech?
Iemand tips en suggesties of gewoon vette pech?
Re: phpBB2 -> phpBB3 geeft problemen.
Een phpBB3-stijl heeft een andere indeling dan een phpBB2-stijl. Als je de CSS van een phpBB2-stijl op een phpBB3-stijl toepast, geeft dat conflicten. Als je echt een phpBB3-stijl wilt gebruiken, kun je het best de standaard phpBB3-stijl nemen.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Maar dan ben ik dus mijn volledige layout kwijt, dus kleuren, knoppen en alles wat daar mee samen hangt?
Ja, dat klopt. Het beste is om gewoon je phpBB2-stijl te behouden. Zet dus in je beheerderspaneel de stijl terug naar phpBB2.
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dat heb ik gelijk al gedaan. Alleen vind ik het jammer dat ik dan dus geen gebruik kan maken van de mogelijkheden van phpBB3. Als ik dat wil moet ik dus helemaal opnieuw gaan bouwen?
Je kunt sowieso op Actieforum nog geen gebruik maken van de mogelijkheden van phpBB3, omdat het forum, ook met de phpBB3-stijl, gewoon op phpBB2 draait. Ik denk dat Actieforum pas een tijdje na de officiële release van phpBB3 op phpBB3 zal overgaan.
-
Is het andwoord gegeven?
Zo ja dan hoor ik het wel.
En zo niet dan zal ik het onderwerp wel heropenen of je maakt een nieuw topic hierover..
*geeft slotje*
Zo ja dan hoor ik het wel.
En zo niet dan zal ik het onderwerp wel heropenen of je maakt een nieuw topic hierover..
*geeft slotje*
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» notificatie geeft gewoon { username } aan
» Lid geeft zich zelf toegang tot aktieve groep
» phpBB2 root-pad
» Het nieuwe ONDERSCHEIDINGEN systeem komt op uw forum
» PHPBB3 Styles
» Lid geeft zich zelf toegang tot aktieve groep
» phpBB2 root-pad
» Het nieuwe ONDERSCHEIDINGEN systeem komt op uw forum
» PHPBB3 Styles
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: