mededelingenbalk
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
mededelingenbalk
Hallo,
Kan iemand me vertellen hoe ik zo een medelingenbalk op mijn forum kan plaatsen.. Zo ééntje waar je bv, dus als je binnenkomt op forum dat iedereen dat kan lezen!
Tnx anyway
Kan iemand me vertellen hoe ik zo een medelingenbalk op mijn forum kan plaatsen.. Zo ééntje waar je bv, dus als je binnenkomt op forum dat iedereen dat kan lezen!
Tnx anyway
pareltje- Nieuw Forumlid
Registratie : 14-06-09 - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Re: mededelingenbalk
Ga naar het beheerderspaneel,Algemeen en daar zie je onderhet kopje Messages and Emails Announcements staan.
Klik daar op en vink hetvolgende aan:
Activate announcements : Ja
Announcements display : All pages
De rest is eigen keuze, als je verder naar onder scrollt dan zie je een plusje staan, klik daarop en je kan tekst toevoegen.
Klik daar op en vink hetvolgende aan:
Activate announcements : Ja
Announcements display : All pages
De rest is eigen keuze, als je verder naar onder scrollt dan zie je een plusje staan, klik daarop en je kan tekst toevoegen.
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: mededelingenbalk
Oh dankjewel, probeer het zo meteen
Edit 1, Ik krijg dan een kader waar opstaat name en daaronder staat content. Waar mag ik de tekst dan plaatsen?
Edit 2, Heb het ondertussen al gevonden, nogmaals bedankt
-slytherin78 hier: Topic gesloten-
Edit 1, Ik krijg dan een kader waar opstaat name en daaronder staat content. Waar mag ik de tekst dan plaatsen?
Edit 2, Heb het ondertussen al gevonden, nogmaals bedankt
-slytherin78 hier: Topic gesloten-
Laatst aangepast door slytherin78 op zo 14 jun 2009 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Gelieve niet dubbel te posten mag pas na 48 uur.)
pareltje- Nieuw Forumlid
Registratie : 14-06-09 - Feestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: