Instellen forumprofielvoorkeuren.
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Instellen forumprofielvoorkeuren.
Is het mogelijk om als beheerder bepaalde forumprofielvoorkeuren uit te schakelen?
Re: Instellen forumprofielvoorkeuren.
Je kunt profielvelden niet helemaal uitschakelen. Wel is het mogelijk in te stellen welke informatie naast de berichten verschijnt. Dit kan via beheerderspaneel > algemeen > profiles.
bLACKADDER- Mega Actief Forumlid
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja, dat had ik al ontdekt. Maar ik bedoelde meer de voorkeuren zoals wel en niet zichtbaar enz uit te kunnen schakelen.
Maar iig bedankt!
Maar iig bedankt!
Dat is dus helaas niet mogelijk. Het is wel zo dat beheerders ook verborgen gebruikers (ik neem aan dat je dat bedoelt) kunnen zien in de "wie is online"-lijst.
-
Registratie : 07-01-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid500 berichten of meer gepostJe hebt 500 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja, ik weet dat ik ze als beheerder kan zien. Maar ik vroeg me af of ik iedereen hetzelfde kon geven zeg maar.
Maar onwijs bedankt voor de hulp!
Oh, nog een klein vraagje. Is het mogelijk om laatst geposte bericht bovenaan te zien? Dus dat je in een onderwerp het nieuwste bericht bovenaan het lijntje ziet ipv onderaan het lijntje?
Maar onwijs bedankt voor de hulp!
Oh, nog een klein vraagje. Is het mogelijk om laatst geposte bericht bovenaan te zien? Dus dat je in een onderwerp het nieuwste bericht bovenaan het lijntje ziet ipv onderaan het lijntje?
Nee, dat is helaas niet mogelijk bij phpBB2, de forumsoftware die Actieforum op het moment gebruikt. Bij phpBB3, die nu nog in de "Release Candidate"-fase is, is dat wel mogelijk.
-
Ik heb in phpBB2 gehaald ivm meer templates. Jammer, maar helaas
Waarschijnlijk gaat Actieforum volledig over op phpBB3 als er een "stabiele" versie van is. Deze functie zal in de toekomst dus wellicht wel aanwezig zijn.
-
Soortgelijke onderwerpen
» instellen
» Vraag: instellen van icoontjes
» Taal instellen.
» Waar en hoe een map instellen?
» Rangen instellen
» Vraag: instellen van icoontjes
» Taal instellen.
» Waar en hoe een map instellen?
» Rangen instellen
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: