Gebruikerslijst sortering plots anders.
3 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Gebruikerslijst sortering plots anders.
Sinds vanmiddag opent mijn gebruikerslijst steeds oplopend ipv aflopend volgens laatste bezoek,ik heb het al geprobeerd te veranderen,maar zodra je de lijst terug sluit verspringt het weer en komen weer de leden die nog nooit online of al heel lang niet meer bovenaan te staan!
Heeft iemand anders hier nog last van en kan ik dat ergens in het beheerderspaneel terug veranderen zodat de laatst aangemelde gebruiker weer bovenaan staat?
Groeten Jole
Heeft iemand anders hier nog last van en kan ik dat ergens in het beheerderspaneel terug veranderen zodat de laatst aangemelde gebruiker weer bovenaan staat?
Groeten Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Gebruikerslijst sortering plots anders.
Ik zie net dat het op het ondersteuningsforum ook zo is...
Groetekes
Groetekes
Jole- Actief Forumlid
-
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Gebruikerslijst sortering plots anders.
Het is weer in orde,blijkbaar ergens een storing!
Groeten,van mij van hier een slotje op!
Dank
Groeten,van mij van hier een slotje op!
Dank
Jole- Actief Forumlid
-
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Soortgelijke onderwerpen
» alles staat plots cursief HELP
» 'Home page' en 'index' plots uitvergroot
» The page 1 does not exist.
» Stijl op de portal is anders
» Paneel helemaal anders??
» 'Home page' en 'index' plots uitvergroot
» The page 1 does not exist.
» Stijl op de portal is anders
» Paneel helemaal anders??
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: