Probleem met smileys in invision
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Probleem met smileys in invision
Mijn gebruikers hebben het probleem dat bij het plaatsen van een smiley de smiley springt naar het begin van het bericht en niet op de plaats waar zij hem zetten. Ik als beheerder heb dit niet overigens maar mijn man op de laptop ernaast dus wel en anderen ook.
Ook bij snel reageren zijn de toegevoegde smileys niet te zien en van buiten de smiley pop-up, ga je echter naar voorbeeld van bericht dan kun je wel de toegevoegde smileys kiezen. Dit heb ik zelf en alle gebruikers ook.
Edit ik zie dat jullie hier hetzelfde probleem hebben, de onderste smileys zijn niet goed zichtbaar.
Ook bij snel reageren zijn de toegevoegde smileys niet te zien en van buiten de smiley pop-up, ga je echter naar voorbeeld van bericht dan kun je wel de toegevoegde smileys kiezen. Dit heb ik zelf en alle gebruikers ook.
Edit ik zie dat jullie hier hetzelfde probleem hebben, de onderste smileys zijn niet goed zichtbaar.
Laatst aangepast door Dragonytail op zo 31 dec 2017 - 22:15; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : nieuwe bevindigen op dit forum)
Perrokai- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 58
Registratie : 01-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Probleem met smileys in invision
De smileys verspringen bij mij alleen naar he begin als ik de optie snel reageren gebruik.
Als ik reageer via de reageer button doet dit probleem zich niet voor
Als ik reageer via de reageer button doet dit probleem zich niet voor
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ja klopt Susie, die klacht krijg ik dus ook, het rare is zelf heb ik het helemaal niet. Maar mensen willen bijna altijd snel reageren, doe ik zelf ook. Het gekke was dat het pas sinds gisteren is voor ik overschakelde naar invision....
Probleempje 2 is al opgelost blijkbaar want in snel reageren kan ik weer bij alle smileys. Net zoals in dit forum.
Probleempje 2 is al opgelost blijkbaar want in snel reageren kan ik weer bij alle smileys. Net zoals in dit forum.
Perrokai- Nieuw Forumlid
-
Registratie : 01-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
misschien dat het probleem verholpen is als ze dit
een keer aanklikken....
een keer aanklikken....
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Dat ga ik even voorstellen, daar heb ik ook al aan zitten denken inderdaad....Je moet ze ook eigenlijk niet teveel knopjes geven he hahaha, dan raken ze in de war.
Oeps zag nu net jullie toegeoegde smileys pas leuk !
Oeps zag nu net jullie toegeoegde smileys pas leuk !
Perrokai- Nieuw Forumlid
-
hihi dank je...
als je op internet zoekt kom je best hele leuke smileys tegen...
De mooisten probeer ik zelf op te slaan in photobucket..
https://s479.photobucket.com/albums/rr155/susie-smileys/
als je op internet zoekt kom je best hele leuke smileys tegen...
De mooisten probeer ik zelf op te slaan in photobucket..
https://s479.photobucket.com/albums/rr155/susie-smileys/
-
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: