Banner aanvraag.
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Banner aanvraag.
Ik wil een banner met de tekst in Vrouwenpraat.
Er mag ook een plaatje inverwerkt zijn.
Kleur oudroze.
Bedankt.
Er mag ook een plaatje inverwerkt zijn.
Kleur oudroze.
Bedankt.
Gast- Gast
Re: Banner aanvraag.
Hallo Cat,
Graag niet zo een topic bumpen, dat is niet toegestaanen zeker niet binnen 24 uur.
Niet iedereen heeft altijd zin en tijd om een banner te maken!
En zelf heb ik voorlopig geen zin om iets voor je te ontwerpen.....
Mischien eens verstandig om een van je oude aanvragen na te lezen.
Graag niet zo een topic bumpen, dat is niet toegestaanen zeker niet binnen 24 uur.
Niet iedereen heeft altijd zin en tijd om een banner te maken!
En zelf heb ik voorlopig geen zin om iets voor je te ontwerpen.....
Mischien eens verstandig om een van je oude aanvragen na te lezen.
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ok sorry jammer dat iedereen fel reageert!.
Snap het best allemaal wel,iedereen sorry!.
Snap het best allemaal wel,iedereen sorry!.
Gast- Gast
Ik heb voor jouw een banner gemaakt:
Maar let wel goed op!
We hebben overlegd en we zijn tot de conclusie gekomen dat je tè veel verzoeken maakt. Dit is dus ook voorlopig het laatste verzoek dat wij voor jou voltooien
-xxx-
Kiekeboe
- Spoiler:
Maar let wel goed op!
We hebben overlegd en we zijn tot de conclusie gekomen dat je tè veel verzoeken maakt. Dit is dus ook voorlopig het laatste verzoek dat wij voor jou voltooien
-xxx-
Kiekeboe
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: