Wolf story
+9
kiekeboe
modvanwsShula
Joost
Shania
Kimdierengek
Meisjaah
Frostbite
janneke
doggygirly
13 plaatsers
Pagina 2 van 2• Deel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Wolf story
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Forumnaam: WOLF STORY
Taal: NEDERLANDS
Adres (URL): www.wolfstory.clicboard.com
Een banner of logo (facultatief):
Beschrijving:
In dit rollenspel ben jij de wolf!
je moet zien te leven en te overleven in een roedel of alleen
Maak nieuwe wolvenvrienden of sticht een gezinnetje
het is jouw tweede leven!
Het team:
Blue, shula, tamaska, Izzie, Duvessa, Kira
Informatie:
Forumnaam: WOLF STORY
Taal: NEDERLANDS
Adres (URL): www.wolfstory.clicboard.com
Een banner of logo (facultatief):
Beschrijving:
In dit rollenspel ben jij de wolf!
je moet zien te leven en te overleven in een roedel of alleen
Maak nieuwe wolvenvrienden of sticht een gezinnetje
het is jouw tweede leven!
Het team:
Blue, shula, tamaska, Izzie, Duvessa, Kira
Informatie:
Laatst aangepast door doggygirly op di 28 okt 2008 - 15:03; in totaal 3 keer bewerkt
doggygirly- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 31
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Wolf story
Ik zal je ook van harte steunen meid !
Het spijt me trouwens nog... Ik wist niet dat je zó veel problemen had :'(
Maar áls ik iets voor je kan doen, zeg het dan
Oriax, White en Pounder van WS
Het spijt me trouwens nog... Ik wist niet dat je zó veel problemen had :'(
Maar áls ik iets voor je kan doen, zeg het dan
Oriax, White en Pounder van WS
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Even een update.
Intussen bestaat wolf story 2 jaar en zijn er meer dan 2000 accounts geactiveerd
Intussen bestaat wolf story 2 jaar en zijn er meer dan 2000 accounts geactiveerd
-
Registratie : 09-08-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
kiekeboe- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 29
Registratie : 18-10-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik ben blij dat wolf story een actief forum blijft,
met intussen bijna 2300 leden.
en 479037 berichten.
het leukste is dat er dagelijks zo'n 150 leden het forum bezoeken.
Dus iedereen die meewerkt aan deze RPG, bedankt en prettige feestdagen toegewenst
met intussen bijna 2300 leden.
en 479037 berichten.
het leukste is dat er dagelijks zo'n 150 leden het forum bezoeken.
Dus iedereen die meewerkt aan deze RPG, bedankt en prettige feestdagen toegewenst
-
Het is en blijft een leuk forum Sharon.
Alleen jammer van die Spammertjes en de rest waar over gediscussieerd word.
Alleen jammer van die Spammertjes en de rest waar over gediscussieerd word.
Sophietjah- Nieuw Forumlid
-
Leeftijd : 30
Registratie : 20-12-09 - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het duurt altijd enkele jaartjes voor je veel leden krijgtFoxylive schreef:Woa, hoe krijg je het voor elkaar, zóveel leden...
Wolfstory bestaat toch wel al 3 jaartjes denk ik... en daarom heeft het zoveel leden.
Veel reclame maken en geduldig afwachten
Gill- Actief Forumlid
-
Registratie : 07-06-08
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Jah, dat zeg ik ook niet, maar ik heb een half jaar geleden ooit een forum aangemaakt wat enkel 12 leden had, waarvan er maar 4 excl. mij vaker online kwamen, WS heeft er gemiddeld 150 zegt Blue....Gill schreef:Het duurt altijd enkele jaartjes voor je veel leden krijgtFoxylive schreef:Woa, hoe krijg je het voor elkaar, zóveel leden...
Wolfstory bestaat toch wel al 3 jaartjes denk ik... en daarom heeft het zoveel leden.
Veel reclame maken en geduldig afwachten
Ik heb toen veel berichten op hyves, facebook etc. verstuurt...
Je moet gewoon overal waar het kan reclame maken.
En ja jammer genoeg duurt dat lang om veel leden te krijgen... maar voor wat hoort wat
En ja jammer genoeg duurt dat lang om veel leden te krijgen... maar voor wat hoort wat
Gill- Actief Forumlid
-
Registratie : 07-06-08
CSS : Ja - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Wolf story is inderdaad al zo'n 2,5 jaar bezig.
Vergeet ook niet dat het een rpg is waar dubbelaccounts zijn toegelaten, dus sommige hebben twee of meer account tot hun beschikking.
En voor de rest idd veel reclame,
en hoe ze het doen weet ik soms niet, maar blijkbaar vinden sommigen ons ook gewoon via google enzo wanneer ze er niet specifiek naar op zoek zijn, zoveel te beter dus.
En de leden zelf maken ook reclame bij vrienden etc, of op andere sites wordt deze site eens vermeld in een post etc, wat voor gratis reclame zorgt. Ook door dit forum vinden leden ons.
Vergeet ook niet dat het een rpg is waar dubbelaccounts zijn toegelaten, dus sommige hebben twee of meer account tot hun beschikking.
En voor de rest idd veel reclame,
en hoe ze het doen weet ik soms niet, maar blijkbaar vinden sommigen ons ook gewoon via google enzo wanneer ze er niet specifiek naar op zoek zijn, zoveel te beter dus.
En de leden zelf maken ook reclame bij vrienden etc, of op andere sites wordt deze site eens vermeld in een post etc, wat voor gratis reclame zorgt. Ook door dit forum vinden leden ons.
-
Weer eventjes een update;
Wolf Story heeft een volledig nieuwe lay out met bijhorende home page,
verder zijn er ook 4 nieuwe gebieden toegevoegd, en een tijdelijk gebied.
Ook hebben enkele roedels hun eigen subforum gekregen.
Er zijn herverkiezingen voor de ledenraad van start gegaan en intussen zitten we boven de 2600 accounts, die al meer dan 500.000 berichten geplaatst hebben (terwijl er onlangs een hele boel verwijderd zijn!)
Wolf story is nog steeds te vinden op
www.wolfstory.clicboard.com
Wolf Story heeft een volledig nieuwe lay out met bijhorende home page,
verder zijn er ook 4 nieuwe gebieden toegevoegd, en een tijdelijk gebied.
Ook hebben enkele roedels hun eigen subforum gekregen.
Er zijn herverkiezingen voor de ledenraad van start gegaan en intussen zitten we boven de 2600 accounts, die al meer dan 500.000 berichten geplaatst hebben (terwijl er onlangs een hele boel verwijderd zijn!)
Wolf story is nog steeds te vinden op
www.wolfstory.clicboard.com
-
Opnieuw vernieuwingen op deze site.
We hebben nu ook een ander webadres: http://www.wolfstoryrpg.com/
Sinds gisteren wordt ook het nieuwe portal in gebruik genomen.
Momenteel bestaan we bijna 4 jaar en sinds enkele dagen zitten we over de 3700 leden.
Zouden jullie trouwens zo vriendelijk willen zijn even hierop te klikken en te stemmen? Danku!
We hebben nu ook een ander webadres: http://www.wolfstoryrpg.com/
Sinds gisteren wordt ook het nieuwe portal in gebruik genomen.
Momenteel bestaan we bijna 4 jaar en sinds enkele dagen zitten we over de 3700 leden.
Zouden jullie trouwens zo vriendelijk willen zijn even hierop te klikken en te stemmen? Danku!
-
Hmm.. ik ga me snel aanmelden en hopelijk actief meedoen!!
Alleen is het altijd zo moeilijk om als laatkomertje in een RPG te stappen
Alleen is het altijd zo moeilijk om als laatkomertje in een RPG te stappen
George- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 26
Registratie : 06-07-11
CSS : Ja - Lid sinds +10 jaarU bent al meer dan 10 jaar lid200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
En ik ben weer bezig met een nieuwe layout.
Intussen bijna 4300 leden.
En zelfs nieuwkomers kunnen er heel snel en makkelijk in stappen =)
Intussen bijna 4300 leden.
En zelfs nieuwkomers kunnen er heel snel en makkelijk in stappen =)
-
Link defect!
Verplaatst naar prullenbak. |
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: