Problemen met het laden van plaatjes die geüpload zijn via..
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
Problemen met het laden van plaatjes die geüpload zijn via..
Plaatjes,achtergronden Photobucket!
Heeft daar nog iemand last van op het moment,gisteren was dat ook al even zo rond de middag!
Ik kan zelfs niet inloggen op Photobucket.
groeten Jole
Heeft daar nog iemand last van op het moment,gisteren was dat ook al even zo rond de middag!
Ik kan zelfs niet inloggen op Photobucket.
groeten Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Leeftijd : 50
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: Problemen met het laden van plaatjes die geüpload zijn via..
Het is weer weg,maar het was op hetzelfde tijdstip als gisteren,een dik half uur dus,ik kon dus ook niet inloggen op mijn account op photobucket en op mijn internetdagboek waren er ook geen foto's zichtbaar!
Zou ik teveel foto's,slideshows en scrapbooks op 1 account hebben,veel persoonlijke foto's,een forum en een dagboek met veel foto's e.d!
Ook heb ik een prive album,dus niet zichtbaar,zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Heeft hier nog iemand "last" van?
Groetekes Jole
Zou ik teveel foto's,slideshows en scrapbooks op 1 account hebben,veel persoonlijke foto's,een forum en een dagboek met veel foto's e.d!
Ook heb ik een prive album,dus niet zichtbaar,zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Heeft hier nog iemand "last" van?
Groetekes Jole
Jole- Actief Forumlid
-
Registratie : 19-06-08 - 200 berichten of meer gepostJe hebt 200 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidFeestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Ik gebruik zelf geen Photobucket mischien was daar een storing op dat kan het mischien zijn.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Het vreemde was dat het echt een probleem was met mijn account!
Niet aan mijn pc ,want mijn man kon ze op zijn werk ook niet zien..
Ik kon wel andere foto's bekijken op een andere blog waarvan ik weet dat zij ook met photobucket werkt!
Kan het zijn dat mijn account daar te groot wordt?
Alvast bedankt voor je antwoord
Niet aan mijn pc ,want mijn man kon ze op zijn werk ook niet zien..
Ik kon wel andere foto's bekijken op een andere blog waarvan ik weet dat zij ook met photobucket werkt!
Kan het zijn dat mijn account daar te groot wordt?
Alvast bedankt voor je antwoord
Jole- Actief Forumlid
-
Soortgelijke onderwerpen
» Traag laden van plaatjes e.d.
» Hitskin laden
» Afbeeldingen laden niet.
» Knoppen laden niet in.
» Afbeeldingen laden niet
» Hitskin laden
» Afbeeldingen laden niet.
» Knoppen laden niet in.
» Afbeeldingen laden niet
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: