banner tarot forum
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1• Deel
banner tarot forum
Magda schreef:Dank je wel.
Ik ben eindelijk tevreden over het uiterlijk, alleen de banner heeft een irritant randje die ik niet weg kon krijgen in gewoon paint.
Ik wil die wel aanhouden, omdat de maagd en de leeuw bij de titel past.
Is er iemand die de foutjes voor me weg kan werken met een ander programma?
susie schreef:zijn die plaatje in elkaar geplakt??
Heb je de orginele plaatjes nog?
Magda schreef:susie schreef:zijn die plaatje in elkaar geplakt??
Heb je de originele plaatjes nog?
Ze zijn inderdaad in elkaar geplakt en bewerkt, maar het moet er wel weer ongeveer zo uit komen te zien.
Ik heb boven het hoofd van de maagd ook extra grote sterren geplakt uit het tweede plaatje voor een mooier effect.
Dan kijk je ook niet meteen naar de leeuw.
Dit zijn de originele plaatjes die ik gebruikt heb hiervoor:
En de achtergrond:
https://i.servimg.com/u/f60/13/80/73/51/sterre10.jpg
Je zou me erg helpen als jou het wel lukt om het voor elkaar te krijgen.
Magda schreef:Dat doe je echt snel
Ik heb geen idee wat dat voor programma is, maar als de letters dan mooier worden, dan mag je dat gerust doen hoor.
susie schreef:De banner heb ik gewoon met paint shop gedaan, de letters wil ik proberen sprekender te maken door met animatieshop te werken.
Maar op moment doe ik het nog even rustig aan, want ik heb gisteren een eicelpunctie gehad..
susie- Superactief Forumlid
-
Leeftijd : 41
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Re: banner tarot forum
Ik ben erg benieuwd wat je er van maakt.
En doe maar rustig aan, want ik verwacht niet dat je het binnen no-time af hebt hoor
Sterkte nog met bijkomen.
En doe maar rustig aan, want ik verwacht niet dat je het binnen no-time af hebt hoor
Sterkte nog met bijkomen.
-
Registratie : 13-07-07 - Lid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lid1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Oud Actieforum MedewerkerDeze gebruiker is een oud Actieforum medewerker.Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Heel mooi gemaakt allebei.
Ik heb de eerste opgeslagen voor straks op het forum.
Heel erg bedankt.
Ik heb de eerste opgeslagen voor straks op het forum.
Heel erg bedankt.
-
Ik zie het, hij staat er nu op en het ziet er erg mooi uit.
Nogmaals bedankt.
Slotje kan er op hoor.
Nogmaals bedankt.
Slotje kan er op hoor.
-
Soortgelijke onderwerpen
» Banner op forum
» Banner voor hp forum
» Wie kan een banner maken voor lotus forum?.
» Reclame banner met audio op mijn forum (best wel irritant)
» Banner
» Banner voor hp forum
» Wie kan een banner maken voor lotus forum?.
» Reclame banner met audio op mijn forum (best wel irritant)
» Banner
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Het uiterlijk van uw forum beheren :: Het uiterlijk van uw forum beheren Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: