BBCode voor build-templates Guild Wars
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
BBCode voor build-templates Guild Wars
Hallo,
Afgelopen weekend heb ik een forum aangemaakt voor een Alliance uit het spel Guild Wars.
Net zoals bij WoW waar onder "Overig" een BBCode voor te vinden is, is een belangrijk onderdeel binnen dit spel het tonen van builds.
Is het misschien mogelijk onder "Overig" ook een BBCode voor Guild Wars te plaatsen?
Op het scherm zou dat er dan uit moeten zien zoals de template op deze link http://pvx.wikia.com/wiki/Build:E/any_Mind_Shock_Elementalist
Op het moment dat je met de cursor over de plaatjes gaat verschijnt dan ook de gegevens die horen bij die skill.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groet,
Nova
Afgelopen weekend heb ik een forum aangemaakt voor een Alliance uit het spel Guild Wars.
Net zoals bij WoW waar onder "Overig" een BBCode voor te vinden is, is een belangrijk onderdeel binnen dit spel het tonen van builds.
Is het misschien mogelijk onder "Overig" ook een BBCode voor Guild Wars te plaatsen?
Op het scherm zou dat er dan uit moeten zien zoals de template op deze link http://pvx.wikia.com/wiki/Build:E/any_Mind_Shock_Elementalist
Op het moment dat je met de cursor over de plaatjes gaat verschijnt dan ook de gegevens die horen bij die skill.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groet,
Nova
Re: BBCode voor build-templates Guild Wars
Nova schreef:Is het misschien mogelijk onder "Overig" ook een BBCode voor Guild Wars te plaatsen?
Aangezien ik nog geen enkele reaktie heb mogen lezen van één van de moderators, zou ik graag willen weten of deze vraag nog of al jullie aandacht heeft
Ik zou het niet weten of dit mogelijk is als je iets van een code hebt hiervan wil ik het best voor je doorsturen alleen weet ik dan niet of er iets mee gedaan wordt maar ik wil het wel proberen.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
slytherin78 schreef:Ik zou het niet weten of dit mogelijk is als je iets van een code hebt hiervan wil ik het best voor je doorsturen alleen weet ik dan niet of er iets mee gedaan wordt maar ik wil het wel proberen.
Ik probeer die code te achterhalen, vlgs mij heb ik die al eens ergens voorbij zien komen.
Toen ook uitgeprobeerd (op een ander forum) , maar dat lukte toen dus niet
Iig is het al super dat je het wilt navragen of ze deze code ook willen gaan invoeren.
Nu eerst op zoek naar die code
Zodra ik die heb zal ik de code hier vermelden !
Soortgelijke onderwerpen
» Smilies, en buttons voor BBCode werken niet [opgelost]
» Templates :: Inhoud voor Admins/Mods
» Aanvraag Link voor in script Control Panel voor gebruikers
» Star Wars
» Jesuit Wars
» Templates :: Inhoud voor Admins/Mods
» Aanvraag Link voor in script Control Panel voor gebruikers
» Star Wars
» Jesuit Wars
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Script- en codeproblemen :: Script- en codeproblemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: