overzetten
2 plaatsers
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1• Deel
overzetten
Iemand heeft voor ons een forum geopend en nu zitten we met een mannetje of tig daarop
maar nu geeft degene die het forum heeft geopend geen reaktie meer en het forum moet aangepast worden enz
en sommige instellingen moeten worden vernieuwd
is er een mogelijkheid om het forum over te zetten via jullie?????
gr anita driehuis
http://ika-tpr.actieforum.com/forum.htm
nick name MYSTIQUE
maar nu geeft degene die het forum heeft geopend geen reaktie meer en het forum moet aangepast worden enz
en sommige instellingen moeten worden vernieuwd
is er een mogelijkheid om het forum over te zetten via jullie?????
gr anita driehuis
http://ika-tpr.actieforum.com/forum.htm
nick name MYSTIQUE
Re: overzetten
Ben je zelf een medewerker daar? Zoja dan kan je of met PermandK of met Typlo van het engelse ondersteuningsforum contact opnemen, ik heb geen rechten om dit te doen voor je PermandK is beheerder hier.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
o fijn in het engels ts ik ben blond hoor!!!!
zal het gaan proberen
even kijken waar ik moet zijn dan oke
bedankt in ieder geval!!!
gr anita
zal het gaan proberen
even kijken waar ik moet zijn dan oke
bedankt in ieder geval!!!
gr anita
Graag gedaan, dit is het engelse ondersteuningsforum!
Laat maar even weten of het gelukt is via dit topic.
Laat maar even weten of het gelukt is via dit topic.
Forum Tools | Tutorials | Stijl aanvraag | Forumpromotie goedkeuring | Wachtwoord vergeten?
Geen ondersteuning via PM | Ondersteuningsvraag opgelost? Markeer je topic dan met het icoon
Joost- Beheerder
-
Leeftijd : 33
Registratie : 31-08-07
Oprichter : Ja
Templates : Ja
CSS : Ja - 1000 berichten of meer zijn als leuk gemarkeerdWanneer je 1000 of meer likes op je berichten krijgtLid sinds +15 jaarU bent al meer dan 15 jaar lidMedewerker awardJe verdient deze award als je medewerker bent van Actieforum1000 berichten of meer gepostJe hebt 1000 berichten of meer gepostFeestdagen 2022Fijne Feestdagen namens team Actieforum!Feestdagen 2023Fijne Feestdagen namens team Actieforum!
Nederlands Ondersteuningsforum : :: Hulp & ondersteuning... :: Algemene problemen :: Algemene problemen Archief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: